Pazartesi 22.08.2011
Son Güncelleme: Pazartesi 22.08.2011

Madam Kaşmir Paris'te

Silk&Cashmere modanın kalbi Paris'e girdi. Dünyaca ünlü markaların bulunduğu St. Germain'de mağaza açan Silk&Cashmere'in yeni hedefinde Çin ve İran var

Silk & Cashmere dünyaca ünlü markaların yer aldığı Paris'in prestijli caddesi St. Germain'de mağaza açtı. Paris mağazası için ekibin bir yıl boyunca gidip geldiğini anlatan Silk & Cashmere'in sahibi Ayşen Zamanpur, "St. Germain veya Champs Elysees arasında kararsız kaldık ama St. Germain bizim markamıza daha uygun. Paris'te ilk izlenim gayet olumlu. Birkaç mağaza daha açarız" dedi. Fransa pazarına uzun yıllardır ihracat yaptıklarını belirten Zamanpur, 449 model ile Fransızları etkileyeceklerini söyledi. Fransa'da satılacak koleksiyonu Pret-a- Porter'de tanıştıkları Fransız bir danışman aracılığıyla belirlediklerini anatan Zamanpur, "Bize en büyük cesareti veren Zürih mağazamızdaki başarımız. Zürih mağazası için koleksiyon seçiminde Chanel'de çalışmış bir danışmandan yardım almıştık. Pazarlara özel koleksiyon yapmıyoruz ama kendi koleksiyonumuz içinden en uygun ürünleri seçiyoruz" diye konuştu. Zamanpur, Paris'teki mağazanın Fransızlar kadar Japon ve Meksikalılar'ın da beğenisini kazandığını söyledi.

SIRA ÇİN VE İRAN'DA

Ayşen Zamanpur, 12'si yurtdışı mağazası olmak üzere, 22 ülkede 142 satış noktasına ulaşan Silk & Cashmere'in eylül-ekim aylarında Çin ve İran pazarlarına gireceğini bildirdi. Zamanpur, şunları söyledi: "Hüsnü Özyeğin'in sahibi olduğu Shenyang'daki alışveriş merkezinde ilk mağazamız açılıyor. Çin'e çok inanıyorum. Bizim gibi adı-başı belli, sağlam kaşmir markası yok. Onlara da sevimli geliyoruz orada ürettiğimiz için. Pekin, Şanghay da kesinlikle olacağız. Shenyang, Şanghay ve Pekin'de kendimiz açacağız. İyi bir markayız, başarılı olunca Çinli bir yatırımcının gelip bayimiz olacağından eminim. O kadar büyük gruplar var ki, bir anda 40 mağaza birden açabiliyorlar."

'250 MİLYON ZENGİN VAR'
Çin'in herkesi hayrete düşüren bir büyüme yaşadığını hatırlatan Zamanpur, "Bu kadar gelişen, büyüyen bir ülke yok. 250 milyon zengin var; 75 milyonu A grubu. Türkiye'nin toplam nüfusu kadar ultra zengin var. Çin perakende pazarı 1.9 trilyon, Türk perakende pazarı 190 milyar dolar büyüklükte. Çin perakendede her yıl yüzde 10 büyüyor. Yani her yıl Türk perakende sektörü kadar hacim ekliyor kendine" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.