Giriş Tarihi: 26.08.2011 16:14 Son Güncelleme: 26.08.2011 16:17

Vodafone Mobile Clicks'te finale

Bill Gastro, Eylül ayında Amsterdam’da gerçekleştirilecek büyük finalde Türkiye’yi temsil etmeye hak kazandı.

Vodafone Group'un mobil internet sektöründeki en iyi ve yenilikçi girişimciyi bulmak ve gelişmesine destek olmak amacıyla global olarak düzenlediği Mobile Clicks 2011'in Türkiye finalisti belli oldu.
Türkiye'de finale kalan toplam beş proje arasından seçilen Bill Gastro, Eylül ayında Amsterdam'da gerçekleştirilecek büyük finalde Türkiye'yi temsil etmeye ve birinciye verilecek olan 150 bin Euro için yarışmaya hak kazandı.
Dünya çapında mobil internet sektöründeki girişimcilere yönelik düzenlenen en geniş çaplı yarışma olma özelliği taşıyan Vodafone Mobile Clicks 2011'in Türkiye finalisti, sektörün ileri gelen uzmanlarınca yapılan değerlendirme sonucunda açıklandı.
Almanya, Hollanda, Portekiz, İrlanda, İspanya ve İngiltere'ye ilaveten bu sene ilk defa Türkiye'den de girişimcilerin katılımıyla toplam yedi ülkede düzenlenen Mobile Clicks 2011, mobil internet alanında dünyanın en büyük girişimcilik yarışması olarak niteleniyor.
Mobile Clicks 2011'in Türkiye jürisi; Oksijen Ar-Ge Genel Müdürü Arda Özgün, Etohum Kurucusu Burak Büyükdemir, Vodafone Türkiye Bireysel Data Ürün ve Servisleri Bölüm Başkanı Ömer Kuyucu, Yaratıcı Stratejist Rudy de Waele ve Mobile Monday Amsterdam ve TEDx Amsterdam Eş Kurucusu Yuri van Geest gibi sektörün önde gelen isimlerinden oluşuyor.
Yarışmanın Türkiye elemesinde Whonear, GorDinle, Please Mobile Me, BillGastro ve Phoneist.com olmak üzere toplam beş proje finale kaldı. Bu beş başvuru arasından birinci seçilen Bill Gastro'nun yaratıcıları Berkant Kölem ve İsmail Ürün, Türkiye'yi 15 - 16 Eylül 2011 tarihleri arasında Amsterdam PICNIC Festivali'nde gerçekleştirilecek büyük finalde temsil etmeye hak kazandı.
Amsterdam finali neticesinde birincinin 150 bin Euro, ikincinin 50 bin Euro, üçüncünün ise 25 bin Euro ile ödüllendirileceği Vodafone Mobile Clicks 2011'e mobil internet sektörüne değer katacak girişimleri ile sektöre ilgi duyan herkes katılabiliyor.
Vodafone Türkiye Bireysel Data Ürün ve Servisleri Bölüm Başkanı Ömer Kuyucu konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Türkiye'deki girişimcilerin ürettiği çözümlerin dünya çapında rekabet edebilecek seviyede olduğuna inanıyoruz. Nitelikli insan kaynağına yatırım yapma vizyonumuzun önemli bir yansıması olan bu yarışma ile Türk girişimcilere destek olmaya devam etmekten büyük mutluluk duyuyoruz" şeklinde konuştu.
Oksijen Ar-Ge Genel Müdürü Arda Özgün ise Türkiye'de mobil internetin gelişiminde rol oynayacak değerli girişimleri sektöre kazandırmak ve bu girişimleri global düzeye taşımak adına Mobile Clicks'in son derece önemli bir işlev üstlendiğini belirttiği konuşmasında, "İnternet, hepimizin hemfikir olduğu üzere, son derece geniş ve dinamik bir dünya. Ancak mobil dünyayı internet ile birleştiren alanda, bugün büyük bir girişim potansiyeli ve geniş iş fırsatları var. Bu doğrultuda, internet konusunda bilgili girişimcileri, mobil dünya konusunda da bilgilendirip ortak çözümler oluşturmalarını sağlıyoruz. Vodafone'un dünya genelinde opere ettiği otuzun üzerinde ülke sayesinde, bu girişimcilerin global oyuncular haline gelmelerine katkıda bulunuyoruz. Oksijen'i de yıllar önce benzer bir süreçten geçirdik" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.