Pazar 04.09.2011 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 05.09.2011 02:22

Dev projeler 2015'te tamam

Ulaştırma Bakanlığının bütçeden aldığı ödenek ve YİD modeliyle ihale ettiği dev projeleri, 2015 yılına kadar hizmete girecek
Ulaştırma Bakanlığı verilerinden derlenen bilgiye göre, Türkiye'nin ulaştırma alanındaki yatırımları hız kesmeden sürüyor. Buna göre, İstanbul Boğazı'na yapılan ''Asrın Projesi'' Marmaray, 29 Ekim 2013'te iki kıtayı birleştirecek, Karayolu Tüp Tüneli ise 2015'e kadar hizmete girecek.
İstanbul'un iki yakasını denizin altından sadece lastik tekerlekli araçların geçebileceği karayolu ile birleştirecek Karayolu Tüp Tüneli ise 2015 yılında hizmete sunulacak.

Yap-İşlet-Devret (YİD) modelli projelerden Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu 2013, ihalesi 10 Ocak 2012'de gerçekleştirilecek İstanbul Boğazı'na üçüncü köprüyü de içeren Kuzey Marmara Otoyolu ise 2015 yılında hizmete sunulacak.

Ankara-Konya arasını 1 saat 30 dakikaya indiren YHT projesinin işletmeye alınmasını, 2013 yılında Ankara-İstanbul hattı izleyecek.
İstanbul ve Ankara'da yarım kalan metroların tamamlanması işini de devralan Bakanlık, bunları 3 yıl içerisinde tamamlayacak.

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu (Körfez geçişi ve bağlantı yolları dahil) Projesi, Gebze'den başlayacak, İzmit Körfezi'ni asma köprüyle aşarak Orhangazi ve Gemlik yakınlarından geçecek ve Ovaakça Kavşağı ile Bursa Çevre Yoluna bağlanacak. İstanbul-İzmir arasındaki 8-10 saatlik mevcut ulaşım süresini 3,5 saate indirecek, böylece yılda 870 milyon TL tasarruf sağlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.