Afrika tamam sıra Avustralya'da
Bir ay önce Güney Afrika merkezli Defy'ı satın alarak Afrika'ya adım atan Arçelik, şimdi de rotayı Avustralya'ya çevirdi. Grup, bu kıtada tesis satın alma ya da üretim fırsatlarına bakıyor
'100 ülkede varız'
2011'in ilk yarısında Beko'nun Batı Avrupa'da pazar payını en çok artıran marka olduğunu kaydeden Karabük, "Uluslararası satışlarımızın en büyük kısmını Beko ile gerçekleştiriyoruz. 100'den fazla ülkede faaliyetimiz var. Dünyanın her yerine Beko markasını götüreceğiz" diye konuştu. Karabük, Arçelik'in 2010'da 7 milyar TL olarak gerçekleşen cirosunun yüzde 51'inin uluslararası pazardan sağlandığını söyledi.
"Avrupa'da ilk üçteyiz"
Grup, IFA'ya Grundig ve Beko markalarıyla katılarak yeni ürünlerini tanıttı. Arçelik Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük 1.200 metrekarelik stantta 100 çeşit yemek tarifi veren ankastre fırından hayvan tüylerini temizleyen çamaşır makinalarına, dünyanın ,en az su harcayan bulaşık makinasına kadar yeni ürünlerini sergilediklerini belirtti.. Karabük, fuara damgasını vuran Beko'nun pazar payına göre Avrupa'nın en büyük üçüncü markası olduğunu söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 Dev kruvaziyer Bodrum’a 283 yolcuyla geldi
- 2 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 3 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 4 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 5 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 6 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak
- 7 Bakan Bayraktar Cezayirli mevkidaşı Arkab ile telefonda görüştü
- 8 SON DAKİKA: Erken davran ikramiye ödemesini kaçırma: O tarihe ve saate dikkat! Kimler alabiliyor?
- 9 Merkez Bankası Nisan Ayı Fiyat Gelişmeleri Raporu yayınlandı
- 10 İnşaat malzemesi sanayi üretimi arttı