Perşembe 08.09.2011
Son Güncelleme: Perşembe 08.09.2011

TTNET'ten 'SPORTIVI'

TTNET'in internet televizyonu uygulaması Tivibu, geleneksel televizyonda bulunmayan içerik ve anket uygulamaları ile büyümeye devam edecek

Tivibu platformu ile yaklaşık 1.2 milyon aboneye ulaşan TTNET, yeni stratejisini yatırımcılar aracılığıyla proje geliştirme ve içerik üretimi olarak belirledi. Bu anlamda yatırımcılar ile görüşme halinde olan TTNET, ilk anlaşmasını da Pelops Reklam ve Organisyon şirketi ile yaptı. Şirketin 4 Temmuz'da yayın hayatına başlayan kanalı 'SPORTİVİ'yi de aboneleriyle buluşturan TTNET, anlaşma ile hali hazırdaki kanallarına bir yenisini daha eklerken, reklam geliri paylaşım yöntemiyle de kazancını artıracak. TTNET tarafından Viyana'da düzenlenen basın toplantısında konuşan TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, yeni dönemde izleyecilerin karşısına yeni konsept kanallar, farklı ürün ve servislerle çıkacaklarını belirterek, "Kullanıcıların ihtiyaçlarını 360 derece karşıladığımızı düşünüyoruz. 4 Temmuz'da yayına giren SPORTİVİ de Tivibu'ya özel ilk spor kanalı" dedi. TV yayıncılığında önemli yeniliklere imza atmaya devam edeceklerine vurgu yapan Yılmaz ,önümüzdeki dönem stratejilerinin proje geliştirme temelli olduğunu kaydetti. SPORTİVİ'nin de iş ortaklığı yöntemine dayanan bir anlaşma olduğuna işaret eden Yılmaz, "Bu anlamda yatırımcılara açığız. Tivibu'ya çok talep var. Yatırımcılarla görüşmelerimiz sürüyor. İsteyen kendi kanalını kurup bize gelebilir. İsteyen yatırımcı için içerik üretebiliriz. Eğer projenin başlangıçta desteklenmesi gerekiyorsa, bu anlamda da yatırımcı olarak destekleyebiliriz" açıklamasında bulundu. Pelops ile anlaşmalarının reklam geliri paylaşımlı olduğuna işaret eden Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü: "Biz SPORTİVİ için teknik sistemi sağladık. Tüm içerik kendilerine ait. Reklam gelirleri üzerinden paylaşım sağlayacağız. Tivibu çekim merkezi haline geldi. Çok talep alıyoruz, bunları değerlendiriyoruz. Hayalimiz tüm kanalları buraya almak. Hakkari'de yayınlanan bir kanalı da, Sivas'ta yayın yapan bir kanalı da Tivibu'da görmek istiyoruz. Ayrıca içerik üretimi konusunda da adımlar atıyoruz. Niş alanda içerik üretmek isteyen yatırımcılar bize bu konuda da başvuruda bulunabilirler. Bizim tüm projelerimiz gelir paylaşımına dayalı olacak. Mesele ticari bütünlüğü sağlayabilmek."

HEDEF İSPANYA BASKETBOL LIGI

SPORTİVİ Yönetim Kurulu Başkanı Emirhan Avar, 7-8 önce TTNET'ten ayrılarak ortağı Murat Toker ile Pelops'u kurduklarını belirterek, "Bir kanalı kurmak için başlangıçta ne yatırım gerekiyorsa biz hepsini yaptık. Önümüzdeki dönemde de yatırımımız da artış olacak. Bunun için yeterli sermayemiz var" dedi. Hali hazırda İspanya Basketbol Ligi yayın haklarını almak için görüşmeler yürüttüklerini kaydeden Avar, "Tabi ki öncelikli amacımız Türkiye ligini kanalımızda yayınlayabilmek. Ama bunun için bitmiş bir ihale var. Biz yeni ihale dönemi gelene kadar kendimizi buna daha iyi hazırlamış olacağız. Ancak şimdi Avrupa'nın öne çıkan 5 ligiyle ilgileniyoruz. Bunlardan birini önümüzdeki dönemde kanalımızda izlettirmek istiyoruz" ifadelerini kullandı. SPORTİVİ'nin 8 Haziran'da test, 4 Temmuz'da ise normal yayına geçtiğini söyleyen Avar, "RTÜK'ten de izinlerimizi aldıktan sonra Tivibu evde 77. kanalda, HD'de 377. kanalda yayındayız. 28 farklı program formatımız, 30'a yakın ekran yüzümüz var. Futbolu ekonomik ve akademik açıdan da değerlendirecek kadromuz var. Spor haber kanalı formatında bir kanal olmak istiyoruz" diye konuştu.
İnteraktif anket dönemi
TTNET
Genel Müdürü Yılmaz, Tivibu evde interaktif anket dönemine de geçileceğini açıkladı. IPSOS KMG ile bir anlaşma yaptıklarını söyleyen Yılmaz, yeni hizmetleri hakkında şu bilgileri verdi: "IPTV üzerinden online anket yapar duruma geleceğiz. 2011 yılı sonuna kadar pilot olarak devreye girecek. Anket müşterilerimizin onayı doğrultusunda gerçekleştirilecek. Araştırma yapmak isteyen firmalar hedef kitlelerinin bilgi ve görüşlerine hızlı ve düşük maliyetli bir şekilde ulaşabilecekler. Anketlerin içeriği IPSOS KMG'nin sorumluluğunda. Biz teknik geliştirme ve uygulamalar kısmında olacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.