Pazar 09.10.2011

Yeni medya devi Huffington Türkiye'de

Yeni medyanın ilginç figürlerinden biri olan Huffingtonpost.com'un kurucusu, ekonomist ve yazar Arianna Huffington 13 Ekim'de Digital Age Konferansı için Türkiye'ye geliyor

Yeni medya devlerinden Huffingtonpost. com'un kurucusu Arianna Huffington Digital Age Konferansı için 13 Ekim'de Türkiye'ye gelecek. Dünyaca ünlü ekonomist ve yazar Arianna Huffington bu yıl yapılacak Digital Age Konferansı'nın baş konuşmacısı olacak. Sabah.com.tr ve aHaber'in de sponsor olduğu etkinlikte, iş dünyasının ve dijital dünyanın en etkili ve en yaratıcı isimleri arasında yer alan Huffington, yeni medya düzeninin toplumsal hayatı ve iş yaşamını nasıl etkilediği konusundaki görüşlerini paylaşacak.

TEMA TAM ŞEFFAFLIK

Digital Age dergisinin 2007 yılından bu yana düzenlediği Digital Age Konferansı'nın teması "Yeni Dünya Düzeni: Tam Şeffaflık" olarak belirlendi. Bu amaç doğrultusunda Türkiye'deki iş ve medya dünyasının lider isimlerinin önemli bir bölümü bir araya gelecek. Arianna Huffington yeni medya, siyaset ve ekonomi alanlarında başarıya giden yolda edindiği deneyimleri Digital Age Konferansı'nda paylaşacak. Huffingtonpost. com geçtiğimiz şubat ayında Amerikan Online tarafından 315 milyon dolara satın alınmıştı. Arianna Huffington, Huffington Medya Grubu'nun yöneticiliğini yapmak dışında Amerikan Online'ın tüm içerik yönetiminden de sorumlu bulunuyor. Yeni iletişim olanaklarının ortaya çıkmasını sağlayarak son günlerde oldukça öne çıkan dijital dünyanın olanakları ile bu alanda yaratılabilecek yeni fırsatlar Digital Age Konferansı süresince tartışılacak.
3 binden fazla blogger ile çalıştı
2005 yılında Huffington Post isimli geniş kapsamlı bir haber sitesi kuranArianna Huffington sürekli olarak siteye yazı gönderen sabit yazarların yanı sıra 3 binden fazla blogger ile birlikte çalışarak içeriğin daima canlı ve taze kalmasını sağlayan bir sistem geliştirdi. Zaman içerisinde oldukça popülerleşen Huffington Post 2011'in başında aylık 26 milyon tekil trafiği ile dikkat çekti ve Huffington tüm hakları kendisine ait olan siteyi 315 milyon dolara American Online'a (AOL) sattı. Böylesi bir başarı hikayesinin arkasında yatan güçlü bir figür olarak Huffington Time dergisinin her yıl seçtiği "Dünyanın En Etkili 100 Kişisi" listesinde üst sıralarda yer almayı başarıyor. Arianna Huffington ayrıca Fast Company'nin "İş Dünyasındaki En Yaratıcı 100 Kişi" arasında yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.