Giriş Tarihi: 12.10.2011

Scania Türkiye hedef büyüttü

Scania, Türkiye'de 2010'da gerçekleştirdiği 2 bin 500 adetlik satış ile satışlarını yüzde 96 artırdı. Türkiye böylece Scania'nın en büyük 5'inci pazarı unvanını aldı

Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde faaliyetlerini sürdüren İsveç kökenli ağır ticari araç markası Scania, Türkiye'de 2010 yılında gerçekleştirdiği 2 bin 500 adetlik satış rakamı ile dünyada en çok Scania satılan beşinci ülke oldu. 2011 yılı ithal ağır ticari araç pazarının ilk 8 ay itibarıyla 24 bin 558 adet olduğunu belirten Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü Tolga Senyücel, "Geçtiğimiz yılın tamamında oluşan 25 bin 500 adetlik toplam satışa bu yılın ilk 9 ayında ulaşılmış oldu. Scania olarak biz de yılın ağustos ayı sonu verilerine göre satışlarımızı yüzde 96 artırdık. Yıl sonu itibarıyla geçtiğimiz yılki satış rakamımızı geçeceğimizi öngörüyoruz" dedi. Scania'nın 110 ülkede satıldığını, Türkiye'nin 2003 yılından itibaren satışlarda ilk 10 ülke arasına girmeyi başardığını belirten Senyücel, "Sıralamadaki yerimiz her geçen sene biraz daha yükseliyor. Türkiye'de yüzde 10 pazar payı ile üçüncü marka konumunda" diye konuştu. Senyücel, üç yıl içinde pazar paylarını yüzde 12'ye taşımayı hedeflediklerini söyledi.

UCUZ DEĞİL KALİTELİ ARAÇ

Scania'nın ikinci el pazarında oldukça yüksek fiyattan alıcı bulduğuna değinen Tolga Senyücel, "Bu da yatırım yapanın Scania'yı tercih etmesinin en önemli nedeni. İkinci elde satış fiyatı ve hızı en önemli olan unsurlardan. Türkiye'de ikinci eli en hızlı iş yapan ikinci marka Scania" diye konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.