Pazar 16.10.2011

İkinci AVM 'yi açtı, sırada 1.5 milyar dolarlık yatırım var

İkinci AVM yatırımına imza atan Prime Development, Türkiye'ye 1.2 milyar dolar daha yatıracak

Alman alışveriş merkezi yatırımcsı Prime Development Türkiye'deki ikinci AVM yatırımını İskenderun'un ardından Antakya'da tamamladı. 100 milyon dolarlık bir yatırımla tamamlanan ve 14 Ekim'de açılan Prime Mall Antakya, Hatay'ın ilk AVM'si olma özelliği taşıyor. Suriye'den de müşteri çekmeyi hedefleyen Prime Mall Antakya'nın açılış etkinliklerinde Kenan Doğulu ve Ortadoğu'nun pop starı olarak kabul edilen Nancy Ajram konserleri gerçekleştirildi. Dün gerçekleşen Nancy konserine katılan binlerce kişinin arasında Suriye'den düzenlenen turlarla konsere gelen yaklaşık 2 bin Suriyeli de yer aldı. Prime Development CEO'su Artuğ Çetin, Prime Mall Antakya'nın açılışını 5 ay erken gerçekleştirdiklerini ifade ederek, "Projenin erken tamamlanmasıyla, kiracıların yaklaşık 50 milyon dolarlık ek ciro geliri elde etmelerinin yolu açıldı. Suriye ve çevre illerden gelenlerle birlikte yılda 700 bin ziyaretçinin beklendiği Prime Mall Antakya, bölgede yarat yaklaşık 3 bin kişilik istihdam yarattı" dedi. Çetin, aynı bölgede üçüncü bir AVM planladıklarını, dördüncü AVM yatırımı için de Gaziantep'in öne çıktığını söyledi. Türkiye'de konut yatırımları da yapmak istediklerini anlatan Çetin, "İstanbul, Ankara ve İzmir gibi büyük kentler potansiyel taşıyor. Bu alanda yerli gruplarla işbirliği için görüşmelerimiz sürüyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.