Giriş Tarihi: 27.10.2011

B'iota CVS ile ABD pazarına girdi

Dermakozmetik firması B'iota ABD pazarına ülkenin perakende zinciri CVS ile girdi. 10 milyon $'lık anlaşma imzalayan B'iota'nın Yönetim Kurulu Başkanı Dündar, yurtdışında şirket baktıklarını söyledi

Üç yıl önce Amerika'da perakende zincirlerine girmek üzere çalışmalara başlayan ancak kriz nedeniyle "beklemek" zorunda kalan farmasotik kozmetik üreticisi Biota, ülkenin yaygın perakende zinciri CVS'le 10 milyon dolarlık anlaşmaya imza attı. Üç yılda Amerika pazarında 3 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını belirten B'iota Laboratuvarları Yönetim Kurulu Başkanı Cihat Dündar, "Türkiye'de şampuan pazarında L'Oreal'in önüne geçerek üçüncü konuma geldik. Hızlı büyümemizi hem yurtiçinde hem de yurtdışında sürdüreceğiz" dedi. Kasım ayında İstanbul Çekmeköy'de Avrupa'nın üçüncü, Türkiye ve Ortadoğu'nun en büyük farmasotik kozmetik (ilaç teknolojisiyle üretim) fabrikasında üretime başlayacaklarını söyleyen Cihat Dündar, fabrikayı 50 milyon dolarlık yatırımla yaptıklarını ve bu sayede kapasite sorunundan kurtulacaklarını anlattı. İçinde büyük bir bitki araştırma merkezinin bulunacağı yeni tesiste bin kişi istihdam edilecek.

GLOBAL MARKADA İDDİALIYIZ
Şirketin yetişmiş eleman ve sınırsız AR-GE yatırımlarıyla global marka olma yolunda ilerlediğini ifade eden Dündar, "Global marka konusunda araştırma yapacak akademisyen ya da uzmanların tüm çalışmalarını finansal olarak destekleyeceğiz. Dünya pazarlarını fethedecek akıncılara ihtiyacımız var" dedi. Dündar, yurtdışında şirket satın almak için ava çıktıklarının altını çizdi.
BOTANİK BAHÇESİ İÇİN ARAZİ ARIYOR
B'iota Laboratuvarları, Türkiye'nin en büyük botanik bahçesini kurmak için proje hazırladı. Bunun için Trakya'da 30 dönümlük arazi aradıklarını anlatan Cihat Dündar, yatırım için 5 milyon lira ayırdıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.