Cumartesi 29.10.2011
Son Güncelleme: Cuma 28.10.2011

Türkiye büyüme şampiyonu

Geçen yıl Türkiye'de büyüme rekoru kıran Unilever Food Solutions, bu yıl da büyüme şampiyonluğunu hiçbir ülkeye kaptırmayacak. Şirketin Dünya Başkan Yardımcısı Hiro Athanassi, "Türkiye bizim için her zaman top 5'in içinde" dedi

Ev dışı gıda sektörünün lider şirketi Unilever Foods Solutions (UFS), sektördeki yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Türkiye'de 65 bin müşteriye hizmet götüren Unilever Food Solutions, mutfak profesyonellerine yönelik bilgi paylaşım merkezi Chef'Inn'inin İstanbul sonrası, Antalya ve Ankara şubelerini açmaya hazırlanıyor. Kişisel bakım ve gıda sektöründe faaliyet gösteren Unilever'in B2B, yani bireysel tüketiciye değil, kurumlara hizmet veren bölümü Unilever Food Solutions'ın asıl işi şeflerin yemek yapmasını kolaylaştıracak ürünler sunmak. Knorr, Calve, Lipton, Becel, Carte d'Or, Sana ve Rama gibi markaları bünyesinde bulunduran UFS, faaliyet gösterdiği 74 ülke arasında Türkiye büyüme şampiyonu oldu.

TÜRK ŞEFLERİN İCADI

Bu arada haziran ayında ise ülkelerde şeflerin yemekleri hazırlama aşamalarını inceleyen UFS'in Türk şefleri de 2 yıllık çalışma sonucu içinde un, sos ve salça barındıran Pratik Meyane Serisi'nin geliştirilmesini de sağladı. Kavurma sorununu ortadan kaldıran bu ürün Türk şeflerin icadı. Şimdi İtalya, Fransa ve Portekiz'de de satılıyor. UFS'e göre Türk şeflerin bu buluşu, salçayı çok kullanmayan yabancı şeflerin hoşuna gidince alışkanlıkları da değiştirdi. Sunduğu profesyonel malzemeler, hizmetler ve yaptığı yatırımlarla ev dışı gıda sektörüne değer katan Unilever Food Solutions Dünya Başkan Yardımcısı Hiro Athanassiou ile sektörle ilgili gelişmeleri görüşmek üzere bir araya geldik.
11 yıldır UFS (Unilever Food Solutions) Türkiye'de faaliyet gösteriyor. Gelişme ne yönde?
2001 krizini bir kenara bırakırsak Türkiye çok ciddi anlamda büyüyor. 2010 yılını dünyada Türkiye büyüme şampiyonu olarak kapattı. 2011'de de büyüme liginde bir numarayız. Bu yılı da birinci olarak bitireceğiz. Gelişmekte olan ülkelerde insanların gelir düzeyi arttıkça, ev dışı tüketim pazarları da hızla büyüyor. Demek ki Türkiye'nin gelir düzeyi artıyor. Türk ekonomisi gittikçe büyüyen bir yapıda... Türkiye her zaman bizim için top 5 ülkenin içerisinde...
İstanbul, İzmir ve Ankara dışında da yatırım yapıyor musunuz?
Tabii ki... Biz şirket olarak, büyüme potansiyeli gördüğümüz her yerde olmak istiyoruz. Bunun için de yatırıma devam ediyoruz. Bugün belki Kayseri'de çok fazla restorana giden yok ama yatılı bölge okulları var. Askeri birlikler, devlet kurumları var. Askeri birlikte, hastanelerde, jandarmada da yemek yeniyor. Dolayısıyla bu iller de bizim için önemli.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.