Son Güncelleme: Cumartesi 29.10.2011 12:49
Türkiye'nin ilk yerli sandviçi
Kişiye özel sandviç sunan ThisOne, ilk şubesinin Nişantaşı’nda açtı.
"KOSGEB'in desteği bize güç veriyor"
KOSGEB destekli bir iş fikri olmanın kendilerine ayrı bir güç kattığını ifade eden Kalendergil Gıda, Turizm, İletişim ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Demet Kalendergil, "Sandviç içeriğinde kullandığımız ürünlerin tamamı kendi alanlarında uzman markalardan oluşuyor. Kişiye Özel Sandviç' özelliğimiz sayesinde müşterilerimiz sandviç içeriklerini oluştururken özgür davranabiliyorlar. Tek fiyat garantisi uygulamamız ile de müşterilerimiz tereddütsüz yemek yeme imkanına kavuşmuş oluyor" dedi. Sandviç ve salata kültürünün Nişantaşı'nda daha yaygın olduğuna dikkat çeken Demet Kalendergil, "Bu nedenle ThisOne Sandwich'in ilk halkasını Nişantaşı'nda açtık. İstanbul'da 5 yıl içerisinde 10 dükkana ulaşmayı hedefliyoruz. Tabi bu arada İzmir, Ankara, Bursa, Gaziantep, Eskişehir ve Adapazarı gibi büyük kentlerde büyümemizi sürdüreceğiz. Büyüme sürecimiz şube ve franchise şeklinde olacak. ThisOne Sandwich'e katılan her halka, bizi daha güçlü kılacak ve esas hedefimiz olan yurtdışına açılma noktasında bizi 'Türkiye'nin Yerel& Global Markası' olma hedefine bir adım daha yaklaştırmış olacak" diye konuştu.
200 milyon dolarlık pazar
Türkiye'nin kadın girişimcileri arasında yer almaktan onur duyduğunu belirten Demet Kalendergil, Türkiye ve dünyadaki fast food sektörüne ilişkin bilgiler de verdi. Yaptıkları Pazar araştırması neticesinde sandviçin önümüzdeki dönemde fast food sektörü içerisinde en çok tercih edilen yemek türü olacağını belirtti. Sandviçin 7'den 70'e her yaş grubu arasında tercih edildiğine dikkat çeken Demet Kalendergil, "Türkiye'de 2010 yılı rakamlarına baktığımızda fast food sektöründe sandviç restoranlarının Pazar payının yüzde 5 civarında olduğunu ve 200 milyon dolarlık bir ciroya sahip olduklarını görüyoruz. Bu cironun 3'te 1'i İstanbul'dan elde ediliyor. Dünya genelinde 35 bin restoranında 10 milyar dolarlık satış yapan ünlü sandviç markası Subway'in Türkiye'de sadece 13 restoranı olduğunu düşünecek olursak, bu Pazar ülkemizde çok yeni ve potansiyeli yüksek. ThisOne Sandwich faaliyetleri ile sandviç sektörünün Türkiye'de büyümesine öncülük edecek. Türkiye'de filizlenecek, ardından da yurtdışına açılarak ülkemizi tüm dünyada temsil edecek" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. İSTANBUL ANADOLU 62. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
- 2 T.C. ALANYA 1. (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 KOCAELİ 1. ASLİYE TİCARET MAHKEMESİNDEN
- 5 İSTANBUL 33. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN
- 6 T.C. HAYRABOLU İCRA DAİRESİ
- 7 T.C. İSTANBUL 12. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN / BAŞKANLIĞINDAN
- 8 KAT KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
- 9 KASTAMONU ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İL MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN
- 10 T.C. CİHANBEYLİ ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN