Giriş Tarihi: 5.11.2011 15:10 Son Güncelleme: 5.11.2011 15:12

Rossmann İstanbul'da mağaza açtı

Bugüne kadar Ankara'da Kentpark AVM, Antares AVM ve Atlantis AVM'de, Kocaeli Gebze Center AVM'de, Adana Optimum Outlet AVM'de, İzmir Karşıyaka ve Kemeraltı'nda olmak üzere 7 mağazası ile hizmet veren Rossmann 8. mağazasını 4 Kasım'da İstanbul Üsküdar'da açtı.
Türkiye'de bugüne kadar açtığı 7 mağazada kişisel bakım-kozmetik, bebek bakımı, sağlık ve hijyen ürünleri, ev temizliği, dekorasyon kitap-kırtasiye, oyuncak, hediyelik eşya ve atıştırmalık gıda ürünleri kategorileri olmak üzere 42 marka altında 13 bin farklı ürün sunan Rossmann, İstanbul mağazası ile Avrupa'da büyük ilgi gören konseptini Türkiye'de geniş kitlelere yayacak.
Rossmann, Üsküdar mağazasının açılış gününe özel tüm kazancını Üsküdar Hasan Tan çocuk esirgeme kurumuna bağışladı.
Mağaza ve çalışan sayısını ikiye katlayacak
Rossmann istihdamı da ara vermeden artıracak. Yıl sonuna kadar istihdam rakamını 105'ten 135'e çıkarmayı planlayan Rossmann'ın 2012'de yatırımları artarak devam edecek. Açacağı yeni mağazalarında toplam 100 yeni iş imkanı yaratarak hem istihdam hem de mağaza sayısında iki kat büyüme gerçekleştirecek.
Dünyada 2600 mağazası 27 bin çalışanı var
1972'de Almanya'yı sağlık ve kişisel bakım ürünlerini bir arada sunan bir perakendecilik anlayışı ile ilk kez tanıştıran Dirk Rossmann'ın kurduğu Rossmann Avrupa'da perakendecilik alanında bilinen kalıpları yıkarak kısa sürede bir dünya devi oldu. 2010 yılı içinde dünya çapında en hızlı büyüyen ve gelişen 50 ticari kuruluş arasında yer almayı başaran ve 4,63 milyar Euro ciro elde eden Rossmann geniş ürün seçenekleri ve kaliteyi uygun fiyatla sunan konsepti ile bakım marketi konseptinde tüm sınırları kaldıran bambaşka bir alışveriş deneyimi sunuyor. Bugün 2600'ü aşkın mağazasında 27 bin çalışanı bulunan Rossmann, Almanya, Polonya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti, Arnavutluk ve Türkiye'de bu başarılı konseptini eksiksiz uygulamaya ve müşterilerini yüzünü güldürmeye devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.