'Parfüm fiyatlarını indirdik'
Türkiye'de parfüm satışlarını artırmak için fiyatları duty free seviyesine çeken Loreal'in Lüks Ürünler Bölümü Direktörü Demet Keşişoğlu, "Kur farkıyla birlikte indirim yüzde 50'yi buldu" dedi
YURTDIŞINDAN ALIŞVERİŞE GEREK YOK
Sephora Türkiye Genel Müdürü Beyhan Figen, eylülden bu yana satışlarda yüzde 40 artış yaşadıklarını vurguladı. Fiyatları düşürerek alt gelir gruplarına ve gençlere ulaştıklarını ifade eden Figen, "Yılbaşı için yurtdışına gidenler boşuna parfüm alışverişi yapmasınlar, zarara girerler. İnanmayan internetten fiyatlara bakıp karşılaştırma yapabilir" dedi.
1 NUMARAYA OYNUYORUZ
Türkiye'de hiçbir zaman negatif bir yıl geçirmediklerini dile getiren Demet Keşişoğlu, Loreal Türkiye'nin bu yılki performans ile Avrupa'da birinciliğe oynadıklarını söyledi. Avrupa'da uygulanan satış stratejileriyle en fazla büyüyen ülke olduklarının altını çizen Keşişoğlu, yapılan fiyat indirimleri sonrası eylül ayından bu yana satışlarda yüzde 60 bir büyüme yakaladıklarını, bu rakamların Avrupa'yı da çok etkilediğini dile getirdi.
Türkiye parfüm pazarı 160 milyon lira
2011 büyüme hedefi Yüzde 25
Türkiye kozmetik pazarı 1.9 milyar dolar
EN SON HABERLER
- 1 BDDK'dan temassız kartlar için yeni karar! Temmuz ayından itibaren değişiyor...
- 2 KOBİ'lere dev destek! Bakan Kacır açıkladı: Avrupa Dijital İnovasyon Merkezleri Türkiye'ye kuruluyor
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Madenciliğe 106 milyar lira kamu yatırımı yapılması hedefleniyor
- 5 AKARYAKIT FİYATLARI SON DAKİKA: Petrolde Blinken etkisi! 30 Nisan benzin ve mazot fiyatı ne kadar?
- 6 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Ülkedeki yabancı yatırımları Türk şirketleri olarak görüyoruz
- 7 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 8 Türkiye lider ülke oldu! Dünya Bankası'ndan övgü dolu sözler! 3 yıl içerisinde 18 milyar dolar...
- 9 SON DAKİKA: TCMB Başkanı Karahan'dan enflasyonla mücadelede kararlılık mesajı
- 10 Ticari balıkçılığın yeni yol haritası belirleniyor