Perşembe 29.12.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 29.12.2011 11:41

Kalkınmada 10 yıllık dönem

Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Türkiye'nin artık gideceği yeri bilen, rotası belli bir ülke olduğunu söyledi.

Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, ''Önümüzdeki yıl yeni bir kalkınma planı yapacağız. 2014'ten itibaren yeni bir kalkınma planı dönemi başlayacak. Biz bunu 10 yıllık bir perspektifte öngörüyoruz. 2023 vizyonunu daha detaylandıracak bir çalışma olarak öngörüyoruz'' dedi.
Yılmaz, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Genişletilmiş Başkanlar Kurulu Toplantısında yaptığı konuşmada, Türkiye'nin artık gideceği yeri bilen, rotası belli bir ülke olduğunu söyledi.
2023 vizonunu toplumun sahiplendiği bir vizyon haline geldiğini ifade eden Yılmaz, toplumun 8-10 yıllık gösterilen performanstan sonra artık 2023'ün gerçekleştirilebilir olduğuna da inandığını vurguladı.
Önümüzdeki yıl yeni bir kalkınma planı yapacaklarını belirten Yılmaz, ''Şu anda 9. planımız var. 2014'ten itibaren de yeni bir kalkınma planı dönemi başlayacak. Biz bunu 10 yıllık bir perspektifte öngörüyoruz. 2023 vizyonunu daha detaylandıracak bir çalışma olarak öngörüyoruz. Gelecek yıldan itibaren bu çalışmalara başlayacağız. 500 milyar dolar ihracat stratejisinin de bizim kalkınma planının önemli bar ayağı olacağını şimdiden söyleyebilirim'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.