İspanyol ateşi, Şölen'in satışlarına tavan yaptırdı
ÜYE SAYISI İKİ KAT ARTTI
Fransız modelin oynadığı reklamın tam da söde Ermeni soykırımı gündemdeyken yayından kaldırılmasını sorduğumuz Keserlioğlu, "Kampanyanın ilk iki haftasında her üç versiyonu da çok yoğun bir frekansta kullandık. Şu an kullandığımız ikili versiyon hedef kitlemizin tercihleri sonucu oluştu. Türk kadını özellikle İspanyol modeli beğendi" dedi. Keserlioğlu, ilk Biscolata Starz kampanyasında iki hafta içerisinde, Biscolata'nın facebook sayfasındaki üye sayısının iki katın üzerinde büyüme kaydettiğini, 300 bin kez de tweet atıldığını dile getirdi.
EN SON HABERLER
- 1 Kamu binalarında 2030'a kadar yüzde 30 enerji tasarrufu hedefleniyor
- 2 İkinci el çevrim içi oto pazarında satışlar yüzde 9 azaldı
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 TCMB paylaştı: Özel sektörün yurt dışı kredi borcu arttı
- 5 Mobil transformatör merkezi sayısı 24'e yükseltilecek
- 6 İthal edilen hayvanlarda düzenlemeye gidildi
- 7 141 yıllık hat yenilendi! Dünya listesine girdi: Görülmesi gerekenler arasında yer alıyor
- 8 Türk Hava Yolları, Taş Tepeler Projesi’nin ana sponsoru oldu
- 9 Hizmet üretim endeksi martta arttı
- 10 Tarım ÜFE açıklandı