Giriş Tarihi: 9.01.2012

Emlakta gözler Türkiye'de

Yıllık 10 milyar dolarlık gelir beklenen yabancıya konut satışının önünü açacak mütekabiliyet yasasında son rötuşlar atılırken, küresel emlak piyasasının en büyük organizasyonu AFIRE'den 2012 yılı raporu geldi. 21 ülkeden dünya devi 200 yatırımcının üye olduğu Washington merkezli Yabancı Gayrimenkul Yatırımcıları Birliği (Association of Foreign Investors in Real Estate-AFIRE) ve Wisconsin Üniversitesi'nin birlikte hazırladığı 2012 raporuna göre emlak piyasasında en fazla dikkat çeken ülke Türkiye olacak.

BRIC'İN ORTASINDAYIZ
AFIRE'nin emlak sektörüne yönelik raporunda en fazla ticaret BRIC adı verilen geleceğin yıldız ekonomilerinde yaşanacak. Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin'in olduşturduğu BRIC ülkelerinin ortasına yerleşen Türkiye, emlakta hızlı atlamayı yapacak. AFIRE'nin çalışmasına göre bu yıl gelişen piyasalar içinde en fazla ticaret Brezilya'da gerçekleşecek. Geçen yıl da sıralamada birinci olan Brezilya'yı, Çin takip edecek. Üçüncü sırada ise geçen yılın 7'ncisi Türkiye bulunuyor. Türkiye, en hızlı yükselişi yapacak ülke olarak dikkat çekerken, sıralamada 4 ve 5'inciliği Hindistan, Vietnam paylaşıyor. Meksika 6, Rusya 7'nci olarak sıralamada göze çarparken, . Sıralamaya ilk kez giren Kolombiya 10, Macaristan 12, Katar ise 17'nci olarak dikkat çekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.