Cuma 13.01.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 13.01.2012 16:50

Vodafone 50 bin kan bağışçısına cepten ulaştı

Türkiye Vodafone Vakfı'nın Türk Kızılayı işbirliğiyle hayata geçirdiği bilgi servisi 1 haftada 50 bine aboneye ulaştı.

Türkiye Vodafone Vakfı'nın mobil iletişim teknolojileri aracılığıyla düzenli ve gönüllü bağışçılar yaratma hedefi kapsamında Türk Kızılayı işbirliğiyle hayata geçirdiği "Kan Bağış Noktası Bilgilendirme Servisi"nin abone sayısı, anons edilmesinin üzerinden henüz 1 hafta geçmeden 50 bine ulaştı.
Mobil teknolojinin insanların iyiliği için kullanılmasıyla kan bağışında yeni bir sayfa açan bu işbirliği ile Türkiye'nin yıllık toplam kan ihtiyacı olan 1 milyon 800 bin ünite kan hedefine doğru hızlı bir başlangıç yapılmış oldu.
"Mobil teknolojileri insanlığın iyiliği için kullanmaya devam edeceğiz"

Bu hızlı başlangıç ile ilgili değerlendirme yapan Türkiye Vodafone Vakfı Başkanı Hasan Süel; Vodafone Grup Vakfı'nın tüm dünyada benimsediği insanlığın iyiliği için mobil teknolojilerin kullanımı misyonunun sonuçlarını 1 hafta gibi kısa bir sürede görmekten memnuniyet duyduğunu dile getirdi ve ekledi: "Kızılay ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliğinde, Türkiye'de kan bağışı konusunda yeni bir sayfa açmak hedefiyle yola çıkmıştık. Mobil teknolojilerin yardımı ile kan bağışını etkin bir şekilde teşvik etmek ve bilinçli bağışçılar yaratmak için doğru yolda olduğumuza inandık ve sadece bir hafta içinde bunu rakamlarla gördük. Servisimize 1 haftada yaklaşık 50 bin gönüllü Vodafone üyesi abone oldu. Amacımız; mobil iletişim teknolojilerini insan için, iyilik yapmak için kullanmak. Türk Kızılayı ile yaptığımız işbirliği bunun ilk adımı oldu; Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek kan bağışına katkıda bulunmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. İşimizi insanlığın iyiliği için kullandığımız projelerin devamı gelecek".
"Türk Kızılayı, Vodafone'un desteği ile 1 milyon 800 bin ünite kana ulaşacak"

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar ise mobil iletişim teknolojilerinin Türkiye'de kan toplama ve kan alma sayısının artmasına büyük katkı sağlayacağına inandığını belirtti ve ekledi: "Vodafone'la yaptığımız işbirliği ile geleneksel kan alma konseptini geride bırakarak mobil iletişim teknolojileri aracılığıyla kan bağışında yeni bir sayfa açtık. Geçen hafta düğmesine bastığımız işbirliğimizin neticesinde 1 hafta içinde mobil araçlarımızı bekleyen 50 bin gönüllü Vodafone kan bağış elçisi ile bağlantı kurduk. Bu da Vodafone Vakfı ve Vodafone ile birlikte attığımız adımın ne kadar isabetli olduğunun en önemli göstergesi. Önümüzdeki günlerde bu rakamın artarak bağışlarımıza önemli katkılar sağlayacağına ve yıllık 500 bin olarak telaffuz ettiğimiz kan bağışı açığını kapatarak, bizi toplam 1 milyon 800 bin ünite kan hedefimize kavuşturacağına inanıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.