Pazartesi 30.01.2012

Sigortaya güven için çalışıyoruz

Sigortacılıkta hizmet kalitesinden ödün vermeden, yapılabilecek çok şey olduğunu söyleyen HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, sektöre olan güven duygusunu artırmak için çalıştıklarını ifade etti

HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, sigortacılıkta güven duygusunun olmazsa olmaz bir koşul olduğunu söyleyerek, sektörün bu duyguyu tesis etmek için çalıştığını belirtti. Fiyat rekabetini bir kenara bırakan, sektöre değer yaratan bir sigorta şirketi olarak konumlanmak istediklerini ifade eden Arıkçı, HDI'nin 2012'deki ilk hedefinin kârlılık olduğunun altını çizdi ve şöyle devam etti: "Üretim tabii ki çok önemli, fakat ürün bazında kârlılık, bizim için başka bir hedef teşkil ediyor" dedi. 2012'de HDI'nin marka değerini adına daha etkin bir şekilde kullanacaklarını söyleyen Arıkçı, "Proaktif olarak müşterileri daha iyi yönetmemiz lazım. Doğru hizmet, bilinçlendirme ve kampanyalarla bunu sağlayabiliriz. Türkiye'de reklam alanında eksiklik olduğunu düşünüyorum. Biz insanlara sigortaya güven duymaları gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Dolayısıyla tanıtım ve reklam kampanyalarımızda da bunu vurgulamamız gerekiyor."

HDI SİGORTA AB KRİTERLERİNE HAZIR

Avrupa Birliği kriterleriyle ilgili de konuşan HDI Sigorta Genel Müdürü, bu konuda gerekenleri şirket olarak yerine getirdiklerini söyleyerek şöyle devam etti: "Örneğin Solvency II ile ilgili tüm aksiyonları aldık ve hâlâ üzerinde çalışıyoruz. Uluslararası bir şirket olmamız belki de en büyük kozumuz. O bakımdan Avrupa bize yabancı değil. Hatta HDI Sigorta olarak, bu şirket topluluğu içerisinde bazı yerlerde önder şirket bile oluyoruz. Bunlar iç çalışmalar. Dışarıya yansımasa da biz HDI Sigorta olarak 2012 için öngörülen Avrupa Birliği kriterlerine hazırız veya doğru adımla atıyoruz."
HEDEF KARLILIK
Orhan Arıkçı, HDI Sigorta olarak, fiyat rekabetini bir kenara bırakan, sektöre değer yaratan bir sigorta şirketi olarak konumlanmak istediklerini ifade etti. HDI'nin 2012'deki ilk hedefinin kârlılık olduğunun altını çizen Arıkçı, "Üretim de tabii ki çok önemli, fakat ürün bazında kârlılık, bizim için başka bir hedef teşkil ediyor. Önemli olan hedeflerimizden bir diğeriyse, hasar yönetiminde daha başarılı olmak" dedi. Sigortacılıkta hizmet kalitesinden ödün vermeden, müşteri ve hasar ödeme kalitesini düşürmeden yapılabilecek çok şey olduğunu düşünen Orhan Arıkçı, "Biz başarılı bir şirket olmak istiyoruz, işimizi iyi yapmak istiyoruz. Sadece üretim ve kârlılık üzerinden değil, Türk sigortacılığına bazı değişiklikler getirmiş bir şirket olarak tanınmak istiyoruz. Bunun dışında işlerimizi doğru yaparsak, iş süreçlerimizi doğru değerlendirip raporlarımızı doğru okuyabilirsek sektör olarak daha da başarılı olabileceğimizi düşünüyorum. 2012 için umutluyum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.