Giriş Tarihi: 31.01.2012 14:35 Son Güncelleme: 31.01.2012 14:38

Unilever Vakfı kuruldu

Unilever, sürdürülebilir bir değişim yaratmak için dünya çapında 5 sivil toplum oluşumu ile birlikte Unilever Vakfı’nı kurdu.

OMO, Yumoş, Elidor, Dove, Lipton, Knorr, Sana, Magnum ve Algida gibi markaların üreticisi Unilever, sürdürülebilir bir değişim yaratmak için dünya çapında 5 sivil toplum oluşumu ile birlikte Unilever Vakfı'nı kurdu. Bu ortaklık, Davos'ta gerçekleştirilen Dünya Ekonomik Forumu'nda kamuoyuna açıklandı.
Unilever Vakfı, tüm dünyada sürdürülebilir bir değişim yaratmaya kararlılığı ile; dünyanın önde gelen sivil toplum oluşumları Oxfam, PSI, Save the Children, UNICEF ve Dünya Gıda Programı (WFP-World Food Programme) ile tüm dünyada bir milyardan fazla insanın sağlık ve esenliğini geliştirmek ve sürdürülebilir bir gelecek yaratmak hedefine ulaşmak için harekete geçti.
Unilever Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Dünya Başkanı Keith Weed, Unilever Vakfı'nın kuruluşunu ve misyonunu şu sözlerle değerlendirdi: "Hızla değişen bir dünyada yaşıyoruz. Nüfus artıyor, su kaynakları giderek azalıyor ve gıda güvenliği de giderek büyüyen bir soruna dönüşüyor. Günümüzde 1 milyardan fazla insanın güvenli içme suyuna, 2,6 milyar insanın ise gelişmiş temizlik hizmetlerine erişimi bulunmuyor.
5 yaşın altındaki 3,5 milyon çocuk ishal ve akut solunum yolu enfeksiyonlarından, her dört saniyede ise bir çocuk ise önlenebilir ve tedavi edilebilir hastalıklardan hayatını kaybediyor. Ve tahmini 925 milyon kişi kronik açlık çekiyor. Böyle bir dünyada Unilever olarak, çevre üzerindeki etkilerimizi azaltıp sosyal değerleri geliştirirken, şirketimizi de iki kat büyütmeyi hedefliyoruz. Birileri, bir yerlerde günde iki milyar defa bir Unilever markası kullanıyor. Global erişimimiz ve ölçeğimiz, bizi sürdürülebilir bir geleceğe taşıyabilecek tüketici davranışlarını neyin tetiklediği konusundaki anlayışımızla birleşerek, bize benzersiz bir uzun vadeli ölçeklendirilebilir ve sistemik değişiklik fırsatı sunuyor. Unilever Vakfı çatısı altında, ortaklarımızla birlikte, bu iddialı hedeflerimize ulaşmaya çalışırken hayat kurtaran çözümler sunacağız."
Unilever Vakfı, pek çok hayat kurtaran girişimde global ortaklarıyla birlikte çalışacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.