Giriş Tarihi: 14.2.2012

Vodafone'da paket aşımı tarih oluyor

Telekomünikasyon şirketlerinin müşterilerine sunduğu teknolojik kolaylıklar hız kesmiyor. Vodafone Türkiye de ilk kez yeni nesil akıllı ödeme sistemini abonelerinin hizmetine sunarak bu yarıştaki iddiasını sürdürdü. Vodafone Hesabını Bilen Hatlar adındaki yeni ödeme sisteminin, faturalı ve faturasız hatların "en avantajlı" yönlerini bir araya getirdiği belirtiliyor. Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, ön ödemeli hatların sektörün önünü açtığını dile getirdi. Öğüt, "Araştırmalarımızda ister faturalı ister faturasız tüm müşterilerimizin kendini kontrol etmek isteğini gördük. Vodafone Hesabını Bilen Hatlar bu beklentiye uygun olarak Oksijen Ar-Ge ve Vodafone Teknoloji'den toplam 180 mühendisin, 10 aylık çalışması sonucunda tamamlandı" şeklinde konuştu.

HATLAR KİLİTLENİYOR

Hesabını Bilen Tarifeler'de kullandığı paketin limitini dolduran müşterinin hattı, bir sonraki fatura dönemine kadar yalnızca dışarıdan gelen arama ve mesajlara açık oluyor. Paket bittiğinde kullanıma devam etme kararı kullanıcının inisiyatifinde oluyor. Paket ile aboneler ek paket almadıkları veya cep lira yüklemedikleri sürece, aylık paketlerini aşmıyor ve anlık olarak paketlerinde kalan miktarı sorgulayabiliyor. Tarifeler, aylık sabit ücreti 15 lira ve 25 lira olmak üzere iki fiyat seçeneğiyle pazara sunuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.