Cuma 24.02.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 24.02.2012 15:37

Ayedaş'ın kaçak elektrik başarısı

İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş.(AYEDAŞ), 2011 yılında kayıp-kaçak elektrik oranını yüzde 6,91'e düşürdü.

AYEDAŞ'dan yapılan açıklamada, Türkiye'nin yaklaşık yüzde 5'ine elektrik dağıtım hizmeti veren şirketin, 2011 yılı boyunca yaptığı yatırımlar ve denetimler sonucu kayıp-kaçak oranını 6,91'e düşürerek şirket tarihinin en düşük oranını yakalandığı ifade edildi.
Açıklamada, kaçak elektrikle mücadele konusunda 2011 yılında kaçak elektrik kullanan 14 bin 44 adet tesisata suçüstü yapılarak, 39 milyon 425 bin 260 kWh elektriğin çalınmasına engel olunduğu, orta ölçekli bir santralin yıllık üretimine denk gelen bu elektriğin 13 milyon 451 bin 615 TL'sinin şirket kasasında kalması sağlanarak Türkiye ekonomisine katkıda bulunulduğu kaydedildi.
Kayıp-kaçak elektrik kullanımı konusunda denetimlerin 2011 yılı içerisinde gece saatlerinde de gerçekleştirildiği belirtilen açıklamada, kayıp-kaçak oranının, OECD ülkelerinde yaklaşık ortalama yüzde 8, ABD ve Avrupa ülkelerinde ise yaklaşık yüzde 7 olarak gerçekleşmesinin kabul gördüğü, AYEDAŞ'ın, yüzde 6,91'lik kayıp-kaçak oranı ile OECD ülkelerini geride bırakarak dünyanın en gelişmiş ülkelerinin standartlarını yakalamış olduğu vurgulandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.