Perşembe 01.03.2012

Şekerbank'ın net kârı 118 milyon TL

Şekerbank 2011'de 118 milyon TL net kâr etti. Aktif büyüklüğü 14.4 milyara ulaşan bankanın kredi hacmi ise yüzde 16 büyüdü

Şekerbank 2011'i net 118 milyon TL kârla kapattı. Bankanın 2011 son çeyrek kârı ise bir önceki çeyreğe kıyasla yüzde 245 artarak 62 milyon TL olarak gerçekleşti. Konsolide olmayan mali sonuçlarla ilgili Şekerbank'tan yapılan açıklamada, kredi hacminin yıllık bazda yüzde 16 büyüme ile 8.7 milyar TL'ye yükseldiği, mevduat büyüme hızının da kredileri geçtiği ve toplam mevduat hacminin yüzde 18 artışla 9 milyar TL'ye ulaştığı bildirildi. 2011 yılında yüzde 27 büyüyen bankanın aktif büyüklüğü ise 14.4 milyar TL olarak gerçekleşti.

VERİMLİ BÜYÜMEYE ODAKLANDIK

Bankanın bilançosuna ilişkin değerlendirme yapan Şekerbank Genel Müdürü Meriç Uluşahin, ekonomik tedbirler çerçevesinde temkinli büyümenin öne alındığı 2011 yılında, pazar payı odaklı büyüme yerine özellikle ikinci yarı itibarıyla kaliteli ve verimli büyüme üzerine odaklandıklarını ve bunun da başarıyı beraberinde getirdiğini belirtti.
Aktiflerimizin % 60'ını krediler oluşturuyor
Uluşahin, "Bireysel mevduat müşterilerimizin yüzde 97'sinin birikimi, 250 bin TL'nin altında. Toplam aktiflerimizin yüzde 60'ını oluşturan kredilerimizin sadece 2011'de 88 bini aşkın sayıda kişiye ulaştığını görüyoruz. 1 milyar TL'yi aşkın kaynağın destek bekleyen binlerce müşterimize ulaşması, "Anadolu Bankacılığı' anlayışımızın bir devamıdır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.