Çarşamba 07.03.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 07.03.2012

Cinsiyet eşitliğinde zamanın ötesindeyiz

Güler Sabancı, cinsiyet eşitliğinde holding olarak daima zamanının ötesinde olduklarını söyledi

New York'ta Birleşmiş Milletler (BM) tarafından düzenlenen "İş Dünyasında Sürdürülebilirlik İçin Cinsiyet Eşitliği" Konferansı'nın açılış konuşmasını gerçekleştiren Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, "Cinsiyet eşitliği konusunda Sabancı Holding daima zamanının ötesinde oldu ve bu durum beni hep yüreklendirdi. Ancak bunun, Türkiye'ye ait genel durumu yansıtmadığının da her zaman bilincinde oldum. Sabancı'nın Türkiye'de cinsiyet eşitliği hareketi için ön saflarda yer almasının nedeni de bu" dedi.
KADIN YÖNETİCİ ORANI ARTIYOR
Sabancı olarak kadın yöneticilerin oranını 2006- 2011 arasında yüzde 23'ten yüzde 28'e yükselttiklerini hatırlatan Güler Sabancı, "Çalışanlarımızın yüzde 34'ünü kadınlar oluşturuyor. Bu oran, sigorta şirketimiz AvivaSA'da yüzde 64, Türkiye'nin lider bankalarından biri olan Akbank'ta ise yüzde 51. Bu rakamlar Türkiye'deki kadın çalışma oranlarından oldukça yüksek" diye konuştu. Sabancı, BM'in Kadını Güçlendirme İlkeleri'nin altına Sabancı olarak imzalarını atarak, işyerinde cinsiyet eşitliği çabalarına bağlılıklarını ortaya koyduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.