Çarşamba 07.03.2012
Mapfre Genel Sigorta'yla 'Her Şey Yolunda'
MAPFRE Genel Sigorta İş Geliştirme, Kurumsal İletişim, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Direktörü Cristina Şakı, "Her Şey Yolunda" hizmetinin, trafik kazası sonrasında sigortalıların ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgilere ulaşabilecekleri, hasar ihbarıyla ilgili yönlendirici bir mobil uygulama olduğunu söyledi. Uygulamanın iPhone, Blackberry ve Android işletim sistemli akıllı cep telefonlarında çalıştırılabileceğini belirten Şakı, "Her Şey Yolunda" uygulaması, Mapfre Genel Sigorta' dan Kasko sigortasına sahip müşterilerimizin trafik kazası sonrasında ihtiyaç duyacakları yol yardım hizmetlerini, hasar ihbarı ile ilgili yönlendirici bilgileri tek platformda topladığı için müşterilerimize büyük kolaylık sağlayacak. Aynı zamanda trafik sigortalılarımızın karıştığı kazalarda mağdur tarafın da kullanabileceği ve hasar ihbarında bulunabileceği mobil uygulamamızdan diğer sigortalılar da yararlanabilecek" dedi. Mapfre Genel'den kasko poliçesi bulunmayan araç sahiplerinin de uygulamadan kısmen faydalanabileceğini söyleyerek, "Anlaşmalı kaza tespit tutanağı ile ilgili tüm bilgiler, acil telefon numaraları ve gerekli diğer bilgilere de uygulama üzerinden ulaşılabilecek" diye konuştu.