Pazar 11.03.2012

Guess'te Türkiye rekoru

GC ve Guess'in sahibi Sequel Group'un Başkanı Cindy Livingstone, "Türkiye satış rekoru kırıp, 5'inci sıradan 3'üncü sıraya yükseldi. Genç nüfus markayı tepeye çıkardı" dedi

Dünya saat piyasasının başkenti olarak bilinen İsviçre'nin Basel kentinde düzenlenen Basel World Saat ve Mücevher Fuarı'nda biraraya geldiğimiz Guess ve GC markalarının sahibi Sequel Group'un Başkanı Cindy Livingstone SABAH'a konuştu. Gösterdiği performansla Türkiye'nin GC ve Guess dünyası içindeki satış performansları sıralamasında 5'inci sıradan 3'üncü sıraya yükseldiğini belirten Livingston, "Modaya düşkün bu kadar genç nüfusu olan bir ülkede hedeflerimiz de büyük. Sonuçta bizim markalarımızı büyütenler genç nüfus" dedi.

PAZARA ÇOK GÜVENİYORUZ

Geçen yıl Türkiye'deki ilk GC butiğini İstinyepark'ta açtıklarını, bu yıl Ankara'da da GC butik açmayı planladıklarını belirten Livingstone, "Bunlar bizim prestij mağazalarımız ve ikinci mağazamızı açıyorsak bu pazara olan güvenimizin simgesi. Sadece büyükşehirlerde değil Türkiye'nin her yerinde olmak istiyoruz" dedi. Saat&Saat'in distribütörlüğünde Türkiye'ye gelen GC ve Guess ile ilgili pazarda yatırım yapmaya devam edeceklerini dile getiren Livingstone, bu yılın saat trendleri ile ilgili de tüyolar verdi. Livingstone, bu yıl saatlerde daha fazla renk olacağını belirterek, "Bakır gümüş kadranlar, siyah gül rengi karışımları ile ahşap birlikteliklerini sık sık göreceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.