Perşembe 15.03.2012
Son Güncelleme: Perşembe 15.03.2012

Bonoya sığınmadık KOBİ kredisini artırdık

Toplam kredilerde KOBİ'leri yüzde 44'e çıkaran TEB'in Genel Müdürü Varol Civil, "Bono taşımadık. KOBİ'ye ve reel sektöre kredi verdik" dedi

KOBİ kredilerinin toplam kredilere oranında yüzde 44'e ulaşan Türk Ekonomi Bankası (TEB), 2005'te 20 binin altında olan KOBİ müşteri sayısını 2011 yılında 700 binin üzerine çıkardı. Bireysel kredilerin oranının yüzde 30'lara yakın olduğunu söyleyen TEB Genel Müdürü Varol Civil, reel sektöre yerilen kredinin de yüzde 75 olduğunu dile getirdi. Varol Civil, "Biz bono taşımadık KOBİ'ye ve reel sektöre kredi verdik" dedi. Türkiye'de KOBİ bankacılığı denilince akla gelen ilk üç bankadan biri olmak hedefiyle yola çıktıklarını hatırlatan Civil, "KOBİ kredilerinde faiz oranları düşmeye başladı. Son 15 gündür bir düşüş trendi var ve bu trendin devam edeceğini düşünüyorum" diye konuştu.

DÜNYAYA ANLATIYOR

Dünya Bankası Grubu üyesi International Finance Corporation (IFC) tarafından KOBİ Bankacılığı alanında dünyada en iyi 3 bankadan biri olarak gösterilen TEB'in Genel Müdürü Varol Civil, "Bugün bizim için oldukça anlamlı bir gün. Türk Ekonomi Bankası olarak, KOBİ Bankacılığımız ile 85. yılımıza dünyaya örnek gösterilen bir banka olarak giriyoruz. Üstelik dünyanın en yüksek otoritelerinden biri olarak kabul edilen Dünya Bankası'nın bir kuruluşu olan IFC tarafından örnek gösteriliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.