Pazar 18.03.2012
Son Güncelleme: Pazar 18.03.2012

Erkeği baştan yaratacak

Başbakan Erdoğan'ın gömlekçisi olarak bilinen Bisse'nin patronu Mustafa Kefeli, yeni açacağı konsept mağazalarla iç çamaşırından ayakkabıya kadar erkeği tepeden tırnağa giydirecek

Türkiye'nin gömlek markası olarak bilinen, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan Mustafa Koç'a, Ferit Şahenk'ten Abdülkadir Konukoğlu'na kadar siyaset ve iş dünyasının dolaplarına girmeyi başaran Bisse, erkekleri baştan aşağı giydirmeye karar verdi ve yeni bir mağazacılık konseptini hayata geçirdi. 1000 metrekarenin altında olmayan ve Türkiye'deki bütün büyükşehirlerde en az 1 tane açılacak mağazalarda gömlek yanında iç çamaşırı, ayakkabı, gözlük, saat ve parfüm de satılacak.

CADDE İŞ YAPIYOR

Bisse'nin sahibi Mustafa Kefeli, açacakları konsept mağazaların caddelerde olacağını vurguladı. Kefeli, "A plus müşteri AVM'ye girmekten hoşlanmıyor. Onlar arabasını mağazanın önüne çekip 30 dakikada alışverişlerini yapıp gitmek istiyorlar. Güneşli'deki mağazamıza holding patronlarının yarısı gelip alışveriş yapmıştır. Gömlekleri yine biz üreteceğiz. Diğer ürünleri başka firmalar bizim için üretecek" dedi. Kefeli, bu strateji doğrultusunda verimli olmadığını düşündükleri AVM'lerden de çıkma kararı aldıklarını bu çerçevede ilk adımı İzmir Kipa ve Bursa Asmerkez'den attıklarını dile getirdi. Kefeli, "AVM'lerde mağazaya 100 kişi girer 15 kişi alışveriş yapar. Cadde mağazalarına ise 15 kişi girer 15'i de faturaya döner ve bu faturalar AVM'dekileri 3'e katlar" dedi. Bu yıl yurtiçi ve yurtdışında her ay en az bir mağaza açacaklarını ifade eden Kefeli, şu an itibarıyla kendilerine ait 38 mağazaları olduğunu, 27 tane de franchise mağazaları bulunduğunu kaydetti.
'ABBATE'Yİ PATLATIRIM'
Abbate markasına hâlâ talip olduklarını belirten Kefeli, "Markanın üzerinde çok icra var. Halkbank bir bütün halinde markayı satmayı kabul ederse satın alırız. Abbate'yi bir alt segmente konumlandırıp, Ortadoğu pazarına yönelik bir marka haline getirmek istiyorum. Abbate'yi satın alsam patlatırım" diye konuştu.
KADIN GÖMLEĞİ İŞİNİ 2 YIL ERTELEDİK
Bir süre önce gündemlerine aldıkları kadın gömlek işini iki yıl erteleme kararı aldıklarını ifade eden Kefeli, bu süre içinde hem yeni konsept mağazacılık işini oturtacaklarını hem de yurtdışı mağazalaşma hızını artıracaklarını dile getirdi. Kefeli, "Kadın gömlek işine girseydik odağımızı kaybedecektik. Mevcut işlerimizi gerçek anlamda hayata geçirdiğimiz zaman ona el atacağız" dedi.
İŞADAMI BEYAZ VE MAVİ SEVİYOR
Hem işadamları hem de siyasilerin beyaz ve mavi gömlekten vazgeçmediğini dile getiren Kefeli, "Bu dünyada da aynı. Siyah takım elbise, beyaz ve mavi gömlek... Talep dolayısıyla üretimimizin yüzde 50'si beyaz ve mavi gömlek. Beyaz her zaman maviden öndedir. Kurumsal hediyelerde de durum değişmez" dedi. Kefeli, "Sakıp Sabancı'dan sonra o kadar renkli gömlek giyen başka bir işadamıyla karşılaşmadım" diye konuştu.
BELÇİKA'DAKİ SOKAĞIN İSMİ 'BİSSE STRAUSSE' OLDU
Belçika'da mağazanın bulunduğu sokağın adını belediye başkanının 'Bisse Strausse' olarak değiştirdiğini ifade eden Kefeli, "Başkan yıllardır istediği gömleği dikip kendisine gönderince çok beğendi ve her renginden 12'şer tane sipariş etti" dedi. Başkanın gömlek hastası olduğunu ifade eden Kefeli, "Başkan bir nevi işini iyi yapan bir firmayı sokağa ismini vererek ödüllendirdi" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.