Pazartesi 19.03.2012

Tüketici Akademisi'nden Avea'ya iki ödül birden

Dünya Tüketici Hakları Günü'nde Avea, Tüketici Akademisi tarafından ürün ve hizmet kalitesine en çok güvenilen markalara verilen "Tüketici 2012 Kalite Ödülü"nü ve Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından ise "Tüketici Odaklı Değişim ve Yeniden Yapılanma Özel Ödülü"nü aldı. Müşteriyle günde 150 bin temas kurulduğunu ve gelen çağrıların yüzde 80'inin 20 saniyede cevaplandığını söyleyen Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, hızlı ve kaliteli hizmet vermenin müşteri memnuniyeti yarattığını vurguladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.