Pazar 25.03.2012
Son Güncelleme: Pazar 25.03.2012

Boğaziçililer başarı formüllerini açıkladı

Boğaziçi Yöneticiler Vakfı, küresel marka ve şirketler yaratmak için yeni bir etkinlik başlattı. Global başarıya sahip işadamları formüllerini girişimcilerle paylaştı

Boğaziçi Yöneticiler Vakfı'nın (BYV) ilk kez düzenlediği 'Özgün İyi Yönetim Uygulamaları Forumu' dün Ernst Young, SABAH, Avea ve Kuveyt Türk sponsorluğunda Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşti. Forumda kendi faaliyet alanında farklı, özgün ve başarılı bir uygulama ortaya koyan kuruluşların hikâyeleri paylaşıldı. Boğaziçi Yöneticiler Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Haluk Dortluoğlu, yaptığı açılış konuşmasında BYV hakkında bilgi verdi. Vakfın 1996'da gönüllü bir grup Boğaziçi Üniversitesi mezunu tarafından kurulduğunu söyleyen Dortluoğlu, "Gönüllülük, fedakârlık ve dayanışma temeli üzerine kurulmuş, topluma, tarihe karşı sorumluluk bilinciyle hareket eden BYV, sosyal aktivite, gezi, söyleşi, seminer gibi, farklı alanlarda birçok faaliyet gerçekleştiriyor. Vakfın üyeleri, bilgi ve tecrübelerini paylaşmak üzere gündemli ve kahvaltılı sohbetlerde ayda bir defa bir araya getiren divan sohbetleri yapıyor" dedi.

53 MİLYON YOLCUYA HİZMET

TAV Havalimanları Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı Sani Şener ise yılda yaklaşık 451 bin uçak seferine ve yaklaşık 53 milyon yolcuya hizmet sunduklarını anlattı. Başarının önünde tasarımsal ve deneyimsel olmak üzere iki türlü inovasyon olduğuna dikkat çeken Şener, "Mozart bir tasarımsal inavatördür ancak Beethoven deneyimseldir. Mozart aniden bulur ama Beethoven çalar, çalar ve küçük adımlarla bulur. Biz de deneyimsel olarak küçük adımlarla, deneylerle başarıyı yakaladık" dedi.
'Değişime öncülük etmek gerekiyor'
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer ise konuşmasında, özel sektör ve kamu yönetiminde değişimlerin yönetimine ilişkin bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Dinçer, özellikle sürekli değişebilen bir çevre içinde iş yapanların, o çevrenin geleceğini iyi tahmin ederek, kendilerine ona göre bir konum seçmesinin önem taşıdığını söyledi. Dinçer, değişimin evrimsel ya da devrimsel nitelik taşıyabileceğini belirterek, Türkiye'de kamu ve özel sektör yöneticilerinin önemli bir kısmının evrimsel değişimi tercih ettiğini, ancak herhangi bir anda sektörün dış dünyasında çok belirgin bir değişim başladığında, mesafeyi kapatmanın tek yolunun devrimsel değişim olduğunu vurguladı.
Çilek'in 5 kıtada mağazası var
Bugün Çilek Mobilya'nın 5 kıtada 444 satış noktasına ulaştığı bilgisini paylaşan Çilek Mobilya Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Muzaffer Çilek ise 2007'de Avrupa Tasarım Yönetimi Ödülleri adayı seçildiğini ve yine yurt dışında en çok mağaza açan marka ödülü aldıklarını söyledi. Çilek, şirketlerinin yılda 220 milyon TL perakende ciroya sahip olduğunu ifade etti.
250 milyon kutu üretim kapasitesine ulaştı
Bilim laboratuvarı olarak 1953 yılında faaliyete başlayan Bilim İlaç'in Genel Müdürü Dr. Erhan Baş ise yılda 250 milyon kutu üretim kapasitesiyle Türk ilaç sektörü üretiminin yüzde 17'sini karşıladıklarını söyledi. 2004 yılında EFQM Mükemmellikte Yetkinlik Onayı, 2006 yılında TÜSİ- AD KalDer tarafından verilen 'Mükemmellikte Süreklilik' ödülüne layık görüldüklerinin altını çizen Baş, Bilim İlaç'ın 2011 yılında ise Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından verilen ve Avrupa'da da hiçbir ilaç şirketinin alamadığı EFQM Avrupa Kalite Büyük Ödülü'ne layık görüldüklerinin altını çizdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.