Giriş Tarihi: 6.4.2012

Akbank'tan tasarruf seferberliği

Tasarruf için kolları sıvayan Akbank, iki farklı proje başlattı. Akbank Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge kadın ve küçük esnafı hedeflediklerini söyledi

Akbank, Türkiye ekonomisinin en önemli sorunları arasında yer alan tasarruf açığının çözümlenmesi amacıyla "Tasarruf Seferberliği" başlattı. İki ayrı sosyal sorumluluk projesiyle azalan tasarruf eğilimini yeniden kazandırmayı amaçlayan bankanın hedefi 2023'teki ilk 10 ekonomi arasına girmeyi desteklemek. Tasarruf Seferberliği kampanyası çerçevesinde önümüzdeki günlerde iki ayrı projeye başlayacaklarını kaydeden Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge, "Yaygın Finansal Okuryazarlık Projesi ile belirlenen illerde profesyonel eğitmenlerle toplumun geniş bir bölümüne finansal okuryazarlık kazandırmayı, temel finansal kavramlarla tanıştırmayı hedefliyoruz" dedi.

HEDEF KÜÇÜK ESNAF

Projede hedef kitle olarak kadınlar ile küçük esnaf ve tüccarları belirlediklerini anlatan Tözge, "Projeyi Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi EDU ile birlikte yürüteceğiz" diye konuştu.
ÖĞRENCİYE UĞURBÖCEĞİ KUMBARASI
Bankanın ikinci projesi ise Akbank çalışanları ile ilköğretim çağındaki öğrencilere bankalar ve finansal ürünler hakkında temel bilgiler vermek. Derslerin ardından öğrenciler Akbank şubesine ya da Genel Müdürlük Birimi'ne davet edilecek. Ayrıca tasarrufun önemini vurgulamak amacıyla öğrencilere "Uğurböceği Kumbarası" hediye edilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.