Cuma 06.04.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 06.04.2012 17:44

TEB Akıl Fikir Yarışması ödülleri sahiplerini buldu

Türk Ekonomi Bankası (TEB) Akıl Fikir Yarışması'nın beşincisinde ödüller sahiplerine verildi.

Finans sektörüne yenilikçi - yaratıcı fikirler ve projeler kazandırmak; üniversite öğrencilerine ve genç profesyonellere inovasyon bilincini yerleştirmek amacıyla düzenlenen yarışmanın beşincisinde yenilikçi fikir ve projeler ödüllendirildi.
Ödül töreninde konuşan TEB Yönetim Kurulu Başkanı Yavuz Canevi, beş yıl önce ''İcat çıkar'' sloganı ile başlatılan bu yarışmanın akıl fikir buluşması ile devam ettiğini, her yıl akıl fikir buluşmalarında yeni bir konuyu gündeme taşıdıklarını bu yıl da ''Dijital Dünyada Yeni Nesil Bankacılık'' konusunu tartıştıklarını belirtti.
Bu yıl yarışmaya 137 üniversiteden 7.050 başvuru aldıklarını anlatan Canevi, geçen sene başvuru sayısının 3.750 olduğunu, ilginin bu sene iki kat arttığını ifade etti.
TEB Genel Müdürü Varol Civil, içinde bulunduğumuz dijital çağda, sosyal medyanın bankacılık sektörü için önemini dile getirdi.
Civil, internet kullanımının yaygınlaşmasının yanı sıra Türkiye'de internet kullanım kültüründe de ciddi bir gelişim olduğunu belirterek; şunları kaydetti:
''Sohbet ve eğlence amacıyla sosyal medya aracılığıyla internet ve bilgisayar kullanımına başlayanlar, bugün dijital dünyanın sunduğu diğer kolaylıkları keşfetmeye başladı. Tüketim ile birlikte ürün ve hizmetler de dijital ortama yayıldı. Perakende alanında devrim niteliğindeki bu değişim, bankacılığın kodlarının da yeniden yazılmasını bir zorunluluk haline getirdi. Bu nedenle TEB Akıl Fikir Buluşması'nda 'Dijital Dünyada Yeni Nesil Bankacılık' konusunu ele alıyoruz'' dedi.
TEB İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Nilsen Altıntaş ise AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye'nin dinamik ve yeniliklere açık bir ülke olduğunu, yeniliklere uyum konusunda en küçük bir endişesinin olmadığını belirterek, gençlerden çok üst yönetimlerin sosyal medyanın önemini fark etmedikleri durumda ilerleyemediklerini söyledi.
Altıntaş, oysa bu sistemde müthiş fırsat alanlarının olduğunu, bu seneki yarışmaya başvuranların etkinliği çoğunlukla sosyal medyadan öğrendiğini,bunun da bundan sonraki stratejilerini bu yöne göre ayarlamaları gerektiğini gösterdiğini vurguladı.
Öğrenci–Genç Profesyonel kategorisinde, birinci olan projenin sahibine 15.000 lira, ikinciye 7.500 lira ve üçüncüye 5.000 lira ödül verildi. İlk üçe giren yarışmacılara Bahçeşehir Üniversitesi'nde MBA bursu, tüm finalistlere ise mini laptop hediye edildi.
Müşteri kategorisinde, birinciye 15.000 lira ve Fransa Açık Tenis Turnuvası Rolland Garros bileti, ikinciye 7.500 lira ve üçüncüye 5.000 lira verildi. Bu kategoride yarışan finalistler de mini laptop ile ödüllendirildi.
Kurum içinde de çalışanlarını inovatif düşünmeye teşvik eden TEB, çalışanlarından 5 yıl içinde 35 bini iyileştirme ve 14 bin inovasyon kategorisinde olmak üzere toplam 49 bin fikir topladı. Gelen bu fikirlerden uygun bulunanlar hayata geçirilirken, 442 TEB çalışanı da yenilikçi fikirlerinden dolayı ödüllendirildi.
TEB Akıl Fikir Buluşması'nda bir ilke de imza atıldı; zirve bu yıl izleyicilerin Twitter üzerinden interaktif olarak katılımı ile gerçekleştirilirken, aynı zamanda Türkiye'de Facebook üyesi tüm TEB müşterileri ve çalışanları tarafından canlı olarak izlendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.