Giriş Tarihi: 9.04.2012 09:48 Son Güncelleme: 9.04.2012 09:49

Evsiz milyarder

2,4 milyar doları var ama o bir evsiz. İşte dünyanın en "farklı" milyarderinin hikayesi

ABD'li işadamı Nicolas Berggruen, 2.4 milyar dolarlık servetiyle dünyanın en zengin isimleri listesinde yer alıyor. Onu diğer işadamlarından ayıran en büyük özelliği ise 'homeless' yani 'evsiz' bir milyarder olması.
ADASINI BİLE SATTI
Son olarak ortağıyla birlikte Burger King'in yüzde 29'luk hisselerini satın alacağını açıklayan 50 yaşındaki işadamının ne evi, ne yatı, ne katı, ne de markalı bir saati var. 12 yıl önce eşyalara bağımlı olmanın büyük bir dert olduğunu fark eden Berggruen, ABD'nin New York kentindeki evini ve adasını satmaya karar veriyor. O günden beri otellerde yaşamaya başlayan işadamı bazen bir 1 ay içinde 14 farklı şehirde kalıyor.
'GÖSTERİŞE GEREK YOK'
Bir şeylere sahip olma fikrinden hoşlanmadığını, servetinin yarısını sosyal sorumluluk projelerine harcayacağını belirten Berggruen hayat felsefesini ise şu sözlerle anlatıyor: "Gösteriş yapmanın anlamı yok. Sahip olduğum her şey geçici. Sadece kısa bir süre için bu dünyadayız. Malımız mülkümüz değil, yaptıklarımız sonsuza dek kalıcı olacak. Değerli olan bu." Ünlü sanatçıların milyon dolarlık yapıtlarını alıp müzelere bağışlayan Berggruen, California Eyaleti'nin borçlarını kapatmasına yardımcı oluyor.
Habertürk

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.