Giriş Tarihi: 18.04.2012

Sabit ve cep telefonu ilk kez bankada birleşti

Avea, İş Bankası için Gelişmiş Yönlendirme Hizmeti'ni başlattı. İlk kez masa ve iş telefonunu birleştiren uygulama sayesinde banka çalışanlarının masa başında telefon bekleme zorunluluğunu ortadan kaldırarak, daha verimli hâle gelmeleri hedefleniyor. Yeni uygulamanın ayrıca iletişim maliyetlerini de düşürdüğü belirtiliyor. Proje kapsamında çalışanlar yurtdışında da masalarında çalışıyormuş gibi gelen aramalara yanıt verebilecek. Ayrıca masa telefonuna gelen çağrıları cep telefonundan yanıtlayabilecekler.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.