Pazar 22.04.2012

Vodafone Türkiye Cannes Lions'a gidiyor

Vodafone Türkiye, reklam ve pazarlamada dünya çapında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen Cannes Lions'ın Türkiye elemelerinde, 'Genç Pazarlamacılar' kategorisinde birinci oldu. Böylece Vodafone Türkiye, 17 - 23 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde Türkiye reklamcılık ve pazarlama dünyasını temsil edecek. Genç Pazarlamacılar Kategorisi'nin üçüncü yılında Vodafone'a bu birinciliği getiren, Geleneksel Kırkpınar Yağlı Güreş Turnuvası'nı dünyaca ünlü bir organizasyona çevirmek hedefiyle hazırlanan projesi oldu. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, Vodafone'un son dönemde reklamdan halkla ilişkilere, yenilikçi ürün ve servislerden müşteri ilişkilerine pek çok alanda başarılarını ödüllerle taçlandırdığını ve uluslararası arenaya taşıdığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.