Perşembe 26.04.2012

KVK 15 ülkeyi kapsayacak

Cep telefonu operatörlerinden sonra 1.5 milyar dolarlık ciroya sahip en büyük telekom şirketi KVK, operasyonlarını 15 ülkeye taşıyacak. Hedef ise 'jet servis'le ciroda % 12 büyümek

Türkiye'de 2011'de 3 milyon 125 bin adet telefon satan KVK, aralarında Türki Cumhuriyetlerden ülkelerin de olduğu 15 noktada operasyona başlayacak. KVK Genel Müdürü Özcan Ermiş, Rusya, Moldova, Mısır, Irak ve Azerbeycan gibi ülkelerde iş ortaklarıyla anlaşmalar imzalayarak operasyona başlayacaklarını söyledi. Ermiş, "Bu operasyonlarla KVK'nın yüksek miktarda telefon satın alma ve servis birikimini 15 ülkede müşterilerin hizmetine sunacağız" diye konuştu. 10 yılda 30 milyona yakın telefon sattıklarını ve bu yıl için yüzde 12 büyüme hedefi koyduklarını ifade eden Ermiş, KVK'nın elde ettiği deneyimleri ve satın alma gücünü 15 ülkede satışa dönüştüreceklerini söyledi. 200 noktada KVK Deneyim Merkezi kuracaklarını ve iki bin noktadaki 20 bin çalışanı eğitmeyi hedeflediklerini belirten Ermiş, Huawei, ZTE ve Wiewsonic gibi önemli üretici ve markalarla 46 milyon dolarlık eğitim, servis ve pazarlama yatırımı hedeflediklerini söyledi.

CEP'LERE JET SERVİS

Ermiş, müşteriye tek noktadan hizmet etmek için kanal ve şirket yapılanmasında yeni projelere imza atacaklarını da ifade ederek cep telefonuna bir günde jet servis, uzaktan teknik servis, 'anti hırsız' gibi hizmetleri sunmaya başlayacaklarını anlattı. Ermiş, "Daha önce hiç bir şirketin denemediği güvenceli ayrıcalıklar hizmeti paketini sunuyoruz. 24 saat içinde cep telefonu ile ilgili sorun yaşayan müşterimizin sorunlarına anında müdahale edeceğiz. Bu pakette, KVK uzaktan servis, Jet Teknik Servis, KVK mobil güvenlik, KVK anti hırsız, KVK bulut ve KVK kaza güvencesi gibi hizmetlerini sunuyoruz. Müşteriler konfor ve memnuniyet için ekstra ödeme yapmak istiyor" diye konuştu.
'Deneyim Merkezi'ne odaklanacak
"İnsanlar karmaşık hale gelen internet ve iletişim hizmetlerine fazla kafa yormak istemiyor" diyen Ermiş, gelecekte sunmak istedikleri hizmetleri şöyle tarif etti: "Önümüzdeki dönemde KVK'ya özel ürünlere odaklanacağız. Müşteri telefonu aldıktan sonra da garanti kapsamı dışında sorunlara da çözüm sunacağız. Deneyim Merkezleri'nde uzman teknik eleman bulunmasını sağlayacağız."
Çalışana maaşı kadar ödül
KVK Deneyim Merkezleri hakkında bilgi veren Ermiş, "Biz yaklaşık 20 bin satış elemanı ile müşterilere dokunuyoruz. Bu satış elemanlarının eğitimi için önemli yatırımlar yapacağız. Satış elemanlarının gölge müşteri puanı ve satış başarılarını çalıştıkları işyerinin verdiği maaş kadar ödüllendireceğiz. Elemanlarımızın sadece teknik bilgi ile değil, müşterilerin yaşam tarzlarına uygun önerilerde bulunmasını sağlayacağız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.