Giriş Tarihi: 28.4.2012

Chelsea: Türkiye listemizin üst sıralarında

Dünyada 370 milyon taraftarlarının olduğunu belirten Chelsea Başkanı Bruce Buck, "Türkiye'yi de takip ediyoruz. Listemizin üst sıralarında" dedi

Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona'yı eleyerek büyük bir sürpriz yapan ve finale kalmayı başaran İngiliz futbolunun köklü temsilcilerinden Chelsea'nin gözü Türkiye'de. İstanbul'a gelerek International Herald Tribune Spor Ekonomisi Zirvesi'ne katılan Chelsea futbol kulübünün Başkanı Bruce Buck SABAH'ın sorularını yanıtladı. Halihazırda dünyada 370 milyon taraftarlarının olduğunu belirten Buck, yeni hedefleri arasında Türkiye'nin de bulunduğunu söyledi.

PAZARLAMAYA ASYA'DAN BAŞLADI
Dünyanın birçok bölgesinde İngiltere Premier Ligi'ne ve Chelsea'ye ilginin arttığını kaydeden özellikle gelişmekte olan ülkelerde pazarlama faaliyetlerine başladıklarını söyleyen Buck, "Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelere doğru genişleme hedefimiz var. Asya'yı büyük hedef olarak görüyoruz. Singapur'da bir pazarlama ofisi açtık. Bu dünyada açtığımız ilk ofis oldu. O bölgede büyük bir nüfus ve ilgi var. Bizim orada gençleri elde etme gibi bir hedefimiz var" dedi. Türkiye'yi yakından takip etttiklerini söyleyen Buck, "Türkiye listemizin üst sıralarında. Ekonomideki büyümeyi yakından takip ediyoruz. Bölgesinde en hızlı gelişen ülke şu anda. Bu nedenle Türkiye spor pazarı ile ilgilendiğimizi kesinlikle söyleyebilirim" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.