Çarşamba 02.05.2012

Amway Türkiye büyüme rekoru kırdı

Amerikalı doğrudan satış şirketi Amway'in faaliyet gösterdiği 80 ülke arasında Türkiye, % 26'lık büyümesiyle rekor kırdı. Amway Türkiye'nin hedefi şirketin ilk 10 pazarı arasına girmek

Amway Türkiye'nin geçen yıl yüzde 26 oranında büyümesi şirketin Ada Michigan'daki genel merkezinde büyük bir heyecan yarattı. Amway Dünya Başkanı Doug DeVos, "Türkiye'deki başarımızla gurur duyuyoruz. Son 10 yıldır bu pazarda 2 haneli büyüme gösteriyoruz. Pazarın taşıdığı potansiyel beni heyecanlandırıyor. Türkiye'nin sosyal yapısı bu işe çok uygun, önümüzdeki yıllarda da büyümenin aynı hızda süreceğini öngörüyorum" diye konuştu. Çünkü şirketin faaliyet gösterdiği 80 ülke arasında Türkiye dışında çift haneli büyüme gösteren diğer pazarlar ise Çin, Hindistan ve Kore oldu. Bu dönemde Amway'in global satış rakamları yüzde 17 ve pazar payı ise yüzde 10 artış göstererek 10.9 milyar doları aştı. Amway Türkiye Genel Müdürü Tayfun Ergün, "Önümüzdeki beş yıl içerisinde 500 milyon TL satış ve 300 bin serbest girişimciye ulaşılmayı hedefliyoruz" dedi.
BÜYÜME SÜRECEK

Amway kozmetikten kişisel bakıma, ev bakım ürünlerinden beslenme destek ürünlerine kadar birçok farklı ürün grubunda satış yapan bir firma. Dünya Başkanı Doug DeVos, önümüzdeki dönemde de sağlık ve güzellik şirketi olarak tüm dünyada büyümeye devam edeceklerini söyledi. DeVos, son dönemlerde ağırlıklı olarak Avrupa'da ve dünyanın birçok ülkesinde yaşanan ekonomik krizin satışlarını etkilemediğini söyledi.

HEDEF 200 BİN GİRİŞİMCİ

Amway Türkiye, Amerikalı şirketin en önemli odak pazarlarından biri. Şu anda 140 milyon TL satış ve 180 bini aşan serbest girişimcisi ile şirketin faaliyet gösterdiği 80 ülke içinde dünyada 12'nci ve Avrupa da 4'üncü sırada yer alıyor. Türkiye'nin 2012 hedefi, 170 milyon TL satış ve 200 bini aşan serbest girişimci sayısı ile 11'inci sıraya yükselmek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.