Cumartesi 05.05.2012

Finans merkezine Lüksemburg modeli

Türkiye ile Lüksemburg arasında ilişkilerin artması gerektiğini söyleyen Suzan Sabancı Dinçer, "İki ülke için çok ciddi fırsatlar var" dedi

Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK), düzenlediği çalışma toplantısında Türkiye ve Lüksemburglu iş dünyası temsilcilerini bir araya getirdi. Türkiye-Belçika İş Konseyi Başkanı Pınar Eczacıbaşı, toplantıda yaptığı konuşmada, Lüksemburg ile Türkiye arasındaki fırsatlara işaret ederek, özellikle İstanbul Finans Merkezi projesi kapsamında, bir finans merkezi olan Lüksemburg ile bazı işbirliklerine gidilebileceğini söyledi.
ORTAKLIK YAPILABİLİR

Lüksemburg Ankara Büyükelçisi Arlette Conzemius da Türkiye ve Lüksemburg arasındaki ticari ilişkilerin daha da gelişebilecek potansiyele sahip olduğunu, finans alanında çok iyi olan Lüksemburg ile dinamik pazar olan Türkiye arasında iş ortaklıkları yapılabileceğini vurguladı. Lüksemburg İstanbul Fahri Konsolosu Suzan Sabancı Dinçer ise çok yüksek GSYH'ya sahip ve çok gelişmiş ekonomisi bulunan Lüksemburg'da ciddi anlamda iş fırsatları bulunduğunu, bu kapsamda Türk iş dünyası temsilcilerinin bu alternatifleri ve fırsatları değerlendirebileceğini söyledi. Dinçer, aynı zamanda Lüksemburgluların da Türkiye'deki fırsatlara bakabileceğini ifade etti. Lüksemburg Ekonomi ve Ticaret Bakanlığı Yatırım Dairesi'nden Luc Decker da diğer Avrupa ülkelerine göre çok düşük borçluluk oranlarına sahip Lüksemburg'da hükümetin ticari odaklı bir anlayışı bulunduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.