Perşembe 24.05.2012

Sigortacılık yatırımcıya önemli fırsatlar sunuyor

ACE Kaza ve Sağlık Sigortaları Avrupa Başkan Yardımcısı Andy Hollenberg, Türkiye'nin sigorta yatırımı için çok cazip bir ülke olduğunu dile getirerek, Türkiye'deki iletişim sistemleri ve kredi kartı uygulamalarının önemli fırsatlar sunduğunu söyledi

2009 yılında İstanbul' da şube açan ACE European Group, Türkiye pazarında farklı bir yolla gelişmeyi hedefliyor. Tüm dünyada direkt pazarlama, telefon ve internet üzerinden satış yapan ACE, Türkiye' de de bu kanaldan büyümeyi planlıyor. Türkiye sigorta pazarı ve ACE Türkiye' nin hedefleri konusunda açıklamalarda bulunan ACE Kaza ve Sağlık Sigortaları Avrupa Başkan Yardımcısı Andy Hollenberg, Türkiyesigorta pazarında kıran kırana bir rekabet ortamı yaşandığını bildiklerini belirterek, "Biz de ACE European Group olarak rekabeti seviyoruz, çünkü gerçekten de iyi bir şirket olduğumuza inanıyoruz. ACE aslında bu işe 20 yıl önce başladı ve küresel bağlamda sigortacılıkta en aktif ve güçlü olan şirketlerden biri. 80 milyar dolarlık bir varlığımız var, finansör olarak da çok kuvvetliyiz. Tam anlamıyla dünya çapında faaliyet gösteren bir şirketiz, 50-60 ülkede faaliyetlerimizi yürütüyoruz" dedi.
FARK YARATMAK İSTİYOR

Türkiye' de çoğu sigorta şirketinin işlerini acente modeli üzerinden giderek yaptığını belirten Hollenberg, "ACE olarak biz bu konuda farklılaşıyoruz. Doğrudan pazarlama veya telefondan pazarlama yapıyoruz, web üzerinden elektronik platformlar aracılığı ile ya da doğrudan emaille insanlarla iletişime geçiyoruz. Yani acente gücünü bu bağlamda çok kullanmıyoruz diyebiliriz. Belki zaman zaman bu bize zorluk yaratabilir, ama farklılık var işin segmentasyonunda" diye konuştu. Andy Hollenberg Türkiye sigorta pazarıyla ilgili olarak şu değerlendirmeyi yaptı: "Türkiye pazarı çok mükemmel bir pazar, sigorta sektörü açısından ise muazzam bir ülke Türkiye. Büyümesine de bakarsak çok ciddi anlamda gelişiyor. İnsanlar burada çok inanılmaz işler çıkarıyorlar. Zaten gayri safi milli hâsılasına baktığınız zaman yüzde 9 gibi bir büyüme rakamı söz konusu, yani Avrupa bölgesiyle kıyaslandığında çok başarılı. O yüzden bizim için çok cazip bir yer Türkiye."

Büyüyen orta sınıf ace'nin hedefi

Türkiye'de özellikle orta sınıf segmentinde büyümek istediklerini belirten Hollenberg, "Türkiye'de orta sınıf çok büyük ve gitgide de genişliyor. Bir taraftan da burada çok sağlam bir ekibimiz var onlarla birlikte de çok başarılı olacağımızı düşünüyoruz. Türkiye'de ACE'nin iş akışında iki ana nokta var. Bir tanesi yangın ve sorumluluk sigortaları. İkinci segmentte ise kaza ve sağlık sigortaları yer alıyor. Mesela Türkiye'de özellikle bu yangın ve sorumluluk sigortaları çok yoğun, neredeyse yüzde 90'ını kapsıyor. Ve biz bu alanda zaten kuvvetliyiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.