Pazartesi 28.05.2012 00:00

Öğrenciler online eğitimi sevdi

Türk Telekom şirketlerinden Sebit Eğitim ve Bilgi Teknolojileri AŞ'nin ürünü Vitamin'in yeni kullanım modeli, ilk 1 aylık süre içinde 5,2 milyon kez ziyaret edildi ve 620 bin 440 üyeye ulaştı.

Eğitim destek hizmeti Vitamin'in yeni kullanım modeline ait ilk ay kullanım verilerine ilişkin yapılan açıklamada, yalnızca 1 aylık verilerin bile öğrencilerin online eğitime ilgisinin önemli bir göstergesi olduğu vurgulanarak, Türk Telekom şirketlerinden Sebit Eğitim ve Bilgi Teknolojileri AŞ'nin ürünü olan, 10 yılı aşkın süredir sayıları milyonu aşan öğrenci ile öğretmenlere yönelik öğrenme ortamı sunan Vitamin'in kısa bir süre önce yeni bir kullanım modeli sunarak daha geniş kitlelere ulaştığı belirtildi.
Açklamada, ''www.vitaminegitim.com''un ilk 1 aylık kullanım verilerinin geleneksel ders çalışma yöntemlerinin yanında bilgisayar ve internetten ders çalışmanın da öğrenciler tarafından yoğun olarak tercih edildiğini gösterdiği kaydedilerek, yenilenen Vitamin'in ilk 1 ayında 5,2 milyon kez ziyaret edildiği bildirildi.
Vitamin'in 5,2 milyon ziyaretçi sayısının rakamsal değeri Eyfel'in 1 yılda ağırladığı ziyaretçi sayısına eşitken, Topkapı Sarayı Müzesi'nin 1 yıllık ziyaretçi sayısının da neredeyse 1,5 katının üzerinde olduğu, Vitamin'de sayfa görüntüleme rakamının ise 73,6 milyon, yani neredeyse Türkiye nüfusunda her bireyin bir sayfa açtığını varsayacak kadar yüksek olduğu kaydedildi.
Ziyaretçilerin 5,2 milyon ziyarette ortalama 11 dakika 10 saniye ile yaklaşık 60 milyon dakika zaman geçirdiği Vitamin'de, toplam 620 bin 440 üyesiyle 12 stadyumu dolduracak rakama ulaşıldığı ifade edildi.
Tüm ilköğretim ve lise öğrencilerine bilgisayarları başında Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) öğretim programıyla uyumlu çok boyutlu içeriğiyle SBS, LYS ve YGS'ye hazırlanma olanağı tanıyan Vitamin'in ilk 1 ayında toplam 4,3 milyon ders içeriğinin izlendiği, yeni nesil ölçme değerlendirme sistemi ile eksiklerini detaylı olarak tespit edebilme olanağına sahip olan öğrencilerin ''www.vitaminegitim.com''u ders çalışmak ve sınavlara hazırlanmak için yoğun olarak kullandıkları vurgulandı.
Konu anlatımları ve avantajlı paketlere ilginin göze çarptığı Vitamin'de öğrencilerin yüzde 41'inin avantajlı paketleri, yüzde 34'ünün konu anlatımlarını, yüzde 23'ünün sınavları, yüzde 2'sinin ise yabancı dil uygulamalarını tercih ettiği, öğrencilerin boş zamanlarında ise en çok Vitamin üyelerine özel olarak üretilen akvaryum oyunu Aquavitt'e ilgi gösterdiği belirtildi.
Öğrencilerin Vitamin'de en çok tercih ettiği dersin matematik olduğu, fen ve teknolojinin küçük bir farkla matemetiğin hemen arkasında yer aldığı, ilgi gösterilen diğer derslerin ise sosyal bilgiler, Türkçe ve fizik olduğu vurgulandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.