Salı 05.06.2012

Müşteri ilişkilerinde en iyi banka Akbank

Akbank, bankacılık sektörünün en prestijli ödüllerinden Retail Banker International Awards tarafından verilen 'Pazarlama Faaliyetlerinde En İyi Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemleri Kullanımı' kategorisinde 'Dünyanın En İyi Bankası' ödülünün sahibi oldu. Akbank Strateji ve CRM'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt, "Müşteri ilişkileri yönetimi sistemimiz 'Atom' ile gerçek zamanlı pazarlama ve satış faaliyetleriyle müşterilerimizin finansal ihtiyaç ve beklentilerine etkin ve hızlı çözümler sunuyoruz" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.