Pazar 10.06.2012

Modayı takip ediyoruz yakışmayanı giymiyoruz

Barem Research, kentlerde yaşayan Türk vatandaşlarının moda ile ilişkisini anlamak için bir araştırma yürüttü. 10 ilde 18 yaş ve üzeri bin 400 kişiyle görüşülerek yapılan çalışmanın sonuçlarına göre toplumun yarısı modayı izleyip kendine yakıştırdığı kadarını uyguluyor. Araştırmaya göre sosyo-ekonomik statü arttıkça modaya ilgi de artıyor. Toplumun yarısı ise modayı izleyip kendine yakıştırdığı kadarını uyguluyor. Kadınların yüzde 52'si, erkeklerin yüzde 46'sı bu dilimde yer alıyor. Hem kadınlar, hem de erkekler için ilk üç moda referans noktasını ise vitrinler, tanıdıklar ve sokaklar oluşturuyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.