Cumartesi 16.06.2012

Akvaryumda 1.2 milyon kişi

İstanbul Akvaryum'a bir yılda 1 milyon 200 bin ziyaretçi geldi. Genel Müdür Sami Milli, "Ziyaretçilerin yaklaşık 366 bini turist" dedi

Geçen yıl haziran ayında açılan İstanbul Akvaryum'a gelenlerin sayısı 1.2 milyon kişiye ulaştı. İstanbul Akvaryum Genel Müdürü Mehmet Sami Milli, geçen bir yıllık sürede, İstanbul Akvaryum'a çok sayıda ziyaretçinin geldiğini belirterek, "İstanbul Akvaryum'u bir yıllık sürede, 1 milyon 200 bin kişi ziyaret etti. Biz de sosyal sorumluluk projesi olarak, engellilere ve gelme imkânı olmayan yaklaşık 35 bin ziyaretçiye, İstanbul Akvaryum'u gezdirdik. 81 vilayetten ziyaretçimiz oldu. Gelenlerin yaklaşık 366 bini turist" dedi.

BİN 500 ÇEŞİT CANLI
İstanbul Akvaryum'da bin 500 deniz canlısı çeşidi ve bir bölümü nesli tükenmekte olan 15 bin balık bulunduğunu anlatan Milli, "Bunların içinde köpek balıkları, yunus, deniz mercanları ve yıldızları, yağmur ormanlarında ve tatlı suda yaşayan canlı türleri de var. Timsahlar, anakonda da bu 15 bin canlı çeşidine dahil" diye konuştu. "Pasifik" bölümündeki ve nesli tükenmekte olan Napolyon balıklarının, 200 yıl önceki boyları ile bugünkü boyları arasında ciddi fark bulunduğuna dikkati çeken Milli, "Diğer akvaryumlarda görünmeyen yaklaşık 16 farklı tema var. O nedenle dünyanın en büyük tematik akvaryumu. Karadeniz alanında başlayan yolculuğunuz, Pasifik'te son buluyor ama her noktada balıklardan ziyade o alanda tarihi, coğrafi ve kültürel alanlardan bilgi alabiliyorsunuz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.