Pazar 01.07.2012

Türkiye Finans'ın çiçeği kırmızı açtı

Türkiye Finans, son iki yılda yaşadığı hızlı büyümenin ardından kurumsal kimliğini yeniliyor. Banka ilk adımı logo ve amblemle attı, ardından kurumsal kimlik çalışmalarına hız verdi. Bankanın yeni sloganıysa, "Türkiye'nin Finans'ı Türkiye Finans".

HEDEF 200 ŞUBE
Bankanın yenilenen kurumsal kimliği hakkında bilgi veren Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, "Kurumsal kimlik dönüşümü, profesyonel iş yapış biçimimizin sonuçlarının müşterilerimiz ve tüm paydaşlarımıza yansımasıdır. Bankanın yenilenen logusunda eski amblemindeki çiçek sembolü modernize edildi. Yeni kurumsal kimlikteki kırmızı çiçek dinamizmi simgeliyor" şeklinde konuştu. Gelişime odaklı istikrarlı bir büyüme sergilediklerini anlatan Gürerk, bankanın ermayesini yüzde 122 artırdığını söyleyerek, "Şube sayımız 186 oldu. Yıl sonuna hedefimiz ise bu rakamı 200'ün üzerine çıkarmak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.