Son Güncelleme: Perşembe 05.07.2012
Fiyatlar yaklaştıkça hizmet öne çıkıyor
Sigorta şirketleri arasında ürün fiyatlarının birbirine yaklaşmaya başladığını kaydeden HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, sigorta sektöründe rekabetin hizmet kalitesi ve farklı yaklaşımlarda öne çıkması gerektiğini söyledi
HDI 100 YILLIK SİGORTACI
HDI olarak 100 seneyi aşkın süredir sigortacılık yaptıklarını söyleyen Arıkçı, hizmet kalitesi ve sürekliliğin acenteve tüketiciler tarafından güven duyulmalarını sağladığını belirtti. Arıkçı, "Acentelerle ilişkimiz hiçbir zaman tek taraflı olmadı. Onları dinliyor, sıkıntılı oldukları alanlarda çözüm yolu arıyoruz. Acentelerle paylaşımlarınızın doğru ve net olması gerekir tıpkı tüketicilerle olduğu gibi. Tüketiciyi uzun vadeli bir partner olarak görmek lazım. Bir tüketici bana geldiğinde trafikte zarar yazıyorsa diğer taraftan da ferdi kaza sigortası veya yangın sigortası varsa kişinin toplam portfolyosuna bakmalıyım. Biz insanlara sigortaya güven duymaları gerektiğini anlatmaya çalışmalıyız. Sigortacılığın gelişmesini sağlamak hepimizin görevi ve sorumluluğudur" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 2 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 3 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 4 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 5 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 6 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 7 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 8 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 9 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 10 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...