Perşembe 05.07.2012

'Türkiye, bölgenin en önemli oyuncusu'

RAY Sigorta' nın ana sponsorlarından biri olduğu Viyana Ekonomik Forum, ''Bölgesel Ekonominin Önemli Oyuncusu Türkiye'' temasıyla Türk ve Avusturyalı, politikacı ve iş dünyası temsillerinin katılımıyla gerçekleşti. Türkiye'deki ekonomik gelişmelerin mercek altına alındığı forumda konuşan Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu, Doğu Avrupa bölgesinin en önemli oyuncularından biri olarak 2011 yılında yüzde 8,5'lik büyüme rakamını yakalayan Türkiye'nin OECD ülkeleri arasında birinci, G-20 ülkeleri arasında da Çin'den sonra ikinci sırada yer aldığını söyledi. Avusturya merkezli Vienna Insurance Group' un (VIG) Doğu Avrupa'daki yatırımlarını 2007 yılında Ray Sigorta'yı satın alarak Türkiye'ye taşıdığını anlatan Şişmanoğlu, sözlerine şöyle devam etti: "VIG' nin 25 ülkede 50 şirketinden oluşan networkü, güçlü sermaye yapısı ve Ray Sigorta' nın Türk sigorta pazarındaki uzmanlığının yanı sıra yerel pazarın kültürel ve ekonomik gerçeklerinden beslenerek, global ekonominin gerektirdiği şekilde iş yapıyoruz. Bu yönümüzle Avusturya, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Romanya gibi Orta ve Doğu Avrupa ülkelerinde yatırım yapan Türk firmalarının ve ülkemizdeki yabancı yatırımcıların sigorta konusunda iş ortağı olmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.