Cuma 06.07.2012

Havaş, TAV ile Medine'ye girecek

Yer hizmetleri alanında 22 havalimanında faaliyet gösteren Havaş, yeni rotasını Medine olarak belirledi

22 havalimanında farklı boyutlarda yer hizmeti sunan Havaş, Medine'ye yatırım kararı aldı. TAV'ın yurtdışında ihale kazandığı noktalarda Havaş'ın var olmamasının düşünülemeyeceğini belirten Havaş Genel Müdürü Müjdat Yücel, "İlk etapta Medine'de olacağız" dedi. Yurtiçi operasyonları kapsamında antrepo, yer ve ulaşım hizmetleri bulunduğunu söyleyen Yücel, ulaşımda 16 noktada 100'ün üzerinde hizmet araçları olduğunu, bu araçlardan 30'unun İstanbul'da bulunduğunu belirtti. Yücel, Avrupa operasyonlarına ise 2010 yılında başlayan Havaş'ın, yurtdışında Baltic Avation Systems'e (BAS) ait olan NHS'in yüzde 50 hissesini 2010 yılında satın alarak şirkete ortak olduğunu, Aralık 2011'de NHS'deki ortaklık oranını yüzde 66.7'ye çıkartarak şirketin marka adının Havaş Europe olarak değiştiğini açıkladı. Yurtdışında Havaş Europe çatısı altında büyümeyi planladıklarını dile getiren Yücel, şu anda Riga, Helsinki, Stockholm ve Almanya'da faaliyet gösterdiklerini söyledi. Kıbrıs Türk Havayolları ile yüzde 50 ortaklıkla Cyprus Airport Services (CAS) kurduklarını hatırlatan Müjdat Yücel, "Kıbrıs'ta izolasyonun kalkmasıyla birlikte havayolu operasyonu 3 misline çıkacak. Avrupa'dan yapılacak doğrudan uçuşlar başlayınca orada pazar büyüyecek. Biz de Kıbrıs'ta yeni yapılacak havalimanı ve terminal hizmet işletmesinde varlığımızı sürdüreceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.