Hedef beş yılda üç kat büyümek
Pepsi ile Unilever'in çay markası Lipton'un birlikte buzlu çay (ice tea) satmak için kurduğu PLI'nın başkanı Stanislas Auber, Türkiye'de 5 yılda satışları 3'e katladıklarını ve gelecek 5 yılda da hedeflerinin 3 kat büyümek olduğunu söyledi. Türkiye'nin 70 ülke içinde en büyük 5'inci pazarları olduğunu kaydenen Auber, "1993'ten bu yana Türkiye'deyiz. 5 milyar liralık toplam içecek pazarı içinde buzlu çayın pazar payı yüzde 6 (300 milyon lira). Amacımız içecek pazarında payımızı artırmak" dedi. En yakın rakiplerinden 3 kat fazla pazar payına sahip olduklarını söyleyen Pepsico Kıdemli Pazarlama Müdürü Deniz Aktürk Erdem ise Uzakdoğu'da 25-30 litre olan kişi başına buzlu çay tüketiminin Türkiye'de 1 litre olduğunu daha gidelecek çok yol olduğunu kaydetti.
EKONOMİ
EN SON HABERLER
- 1 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 2 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 3 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 4 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 5 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 6 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 7 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 8 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!
- 9 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 2 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?
- 10 Yüksek emekli maaşı almanın 7 anahtarı! Milyonlarca çalışanı ilgilendiriyor