Cuma 06.07.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 06.07.2012 14:04

Sinpaş GYO satışlarını yüzde 26 artırdı

Sinpaş GYO, 2012 yılının ilk yarısında projelendirdiği bin 141 konutu teslim ederken, aynı dönemde 968 konutun da satışını gerçekleştirdi.

Sinpaş GYO, 2012 ilk altı aylık satış rakamlarını açıkladı. Buna göre, projelendirdiği bin 141 konutu teslim eden şirket, aynı dönemde 968 konut satışı gerçekleştirdi. Sinpaş GYO'nun Ankara'daki ilk projesi İncek Life'ın Mayıs ayında ön satışı başladı ve 2 ay içinde projenin yüzde 50'si satıldı. Sinpaş GYO iştiraki olan Eviya Gayrimenkul'ün Egeboyu projesinde ise yoğun talebin devam ettiği açıklandı.
2012'NİN İLK 6 AYINDA SATIŞ RAKAMLARI YÜZDE 26 ARTTI
Sinpaş GYO, 2012 ilk altı aylık dönemde Lagün, Bursa Modern, Bosphorus City, Aqua City 2010, İstanbul Sarayları, Itower ve Ankara İncek Life projelerinde ve Sinpaş GYO iştiraki olan Eviya Gayrimenkul projesi olan Egeboyu'nda toplam 968 konut satışı gerçekleştirdi. Böylelikle iki ay önce satışa çıkan Ankara İncek Life ile yedi aydır satışta olan EgeBoyu projelerinin kısa süre içinde yarıdan fazlasının satışları tamamlandı. Geçen yılın aynı döneminde 768 konut satışı gerçekleştiren şirket, bu yılın aynı döneminde 938 adet satış ile yüzde 26 oranında bir artış sağladı.
Lagün, Bursa Modern, Bosphorus City ve Aqua City 2010 projelerinde ev teslimlerini sürdüren Sinpaş GYO, ilk 6 ayda bin 141 konutun da teslimini gerçekleştirdi. Geçen yıl aynı dönemde gerçekleştirilen konut teslimi ise bin 70 adet olmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.