BİM'in gücü ofislere uzanacak
Topbaş Ailesi, perakende sektöründe BİM'le yakaladığı etkinliği Avansas markasıyla ofis malzemeleri pazarında arayacak.
Avansas, 3 ila 4 milyar TL arası olduğu tahmin edilen Türkiye ofis malzemeleri pazarındaki payını giderek artırıyor. Şirket, 2015 pazar payı hedefini yüzde 10'a, satış hedefini ise 400 milyon liranın üzerine çıkardı. Avansas uzun vadede ise pazar payını yüzde 35'e, cirosunu 1 milyar TL'ye yükseltmeyi hedefliyor.
Perakende, tekstil ve inşaat sektörlerinde yatırımları ile tanınan Peker Ailesi tarafından kurulan Avansas, 2011 yılı itibariyle BİM'le perakende sektöründe başarılı olan Topbaş Ailesi'ni de yatırımcıları arasına kattı.
Avansas, kurumsal müşterilerine yerel ve uluslararası markalardan oluşan 8 ana ürün kategorisinde toplam 7.000 farklı ürün sunmayı hedefliyor. Şirketin ürün kategorileri kâğıt, mürekkep, toner, gıda, ofis makineleri, teknoloji, aksesuar, mobilya ve temizlik ürünlerinden oluşuyor.
Ofis ihtiyaçları için Avansas'ın internet internet sitesi www.avansas.com üzerinden sipariş verilebileceği gibi, şirketin satış ekibi de irtibat kurarak hizmet verebiliyor.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 2 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 3 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 4 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 5 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 6 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 7 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 8 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 9 Adana’nın ihracatı 1 milyar dolara ulaştı! Adana’nın ihracatında ilk 4 ayda tekstil sektörü lider
- 10 Para Politikası Kurulu Toplantı Özeti yayımlandı